גאלטייה: "אמרתי לאשתי שאם אסרב לפ.ס.ז', אני צריך להפסיק לאמן"

play
סיים את דרכו? גאלטייה | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11 05:39

המאמן התראיין ל-"RMC" והבהיר: "אמבפה מסמל את הפרויקט שלנו, אבל הוא לא מעל המועדון". וגם: מה הדבר הראשון שאמר לניימאר?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בזמן שרבים מכוכבי פריז סן ז'רמן הצטרפו לנבחרותיהם לקראת המונדיאל, המאמן כריסטוף גאלטייה התפנה בפתיחת הפגרה לריאיון בפודקאסט של "RMC" ודיבר על מעמדו של קיליאן אמבפה בקבוצה, על יחסיו עם ניימאר וההחלטה לעבור להדריך את אלופת צרפת.

"כשלואיס קמפוס (המנהל המקצועי) דיבר איתי, הראשונה לדאוג הייתה אשתי. אמרתי לה שאם אני מסרב לפריז סן ז'רמן, אני צריך להפסיק לאמן. כשיש לך הזדמנות כזאת, אתה חייב לקחת אותה. זו הזדמנות גדולה בשבילי, במיוחד כמאמן צרפתי", סיפר גאלטייה.

המאמן התייחס לדיווחים על יחס מועדף שאמבפה מקבל במועדון: "זה לא נכון. קיליאן קיבל החלטה קשה, הוא שקל מאוד ברצינות את ריאל מדריד. הוא מסמל את הפרויקט שלנו, אין שום ספק בכך. אבל כשאני אומר את זה, אני לא מתכוון שהוא מעל המועדון. הוא באותו מעמד כמו כל שאר השחקנים, כמו ליאו מסי וניימאר. קמפוס ואני היינו מאוד ברורים עם כולם כשלקחנו את הקבוצה – אף אחד לא מעל. ועד לרגע זה, לא היו בעיות".

שחקני פריז סן ז'רמן בחימום: קיליאן אמבפה, ניימאר, ליאונל מסי
שלושתם במעמד זהה, לפחות על פי גאלטייה. אמבפה, ניימאר ומסי | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE / AFP

עוד סיפר: "בעשרת הימים הראשונים לא דיברתי עם ניימאר, בעיקר הסתכלתי. את הריאיונות האישיים עשיתי ביפן, אמרתי לו שאני שמח להיות המאמן שלו ושקראתי המון דברים, אבל לא הגעתי לכאן עם דעות קדומות. שאני מתכוון לשפוט לפי מה שיקרה פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי