צפו: איברהימוביץ' כבש שלושער אדיר, 2:3 לגלאקסי בדרבי

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

השבדי הצהיר לפני המפגש מול מוליכת המערב שהוא השחקן הטוב ב-MLS והוכיח שהוא אחד שעומד במילתו: שער וירטואוזי היה רק הראשון מבין שלושה שלו בדרך לניצחון מרשים בדרבי. אל תחמיצו את התקציר

(גודל טקסט)
הסופרלטיבים פשוט הולכים ואוזלים. זלאטן איברהימוביץ' סיפק הלילה (בין שישי לשבת) עוד תצוגת ענק בליגת ה-MLS, כאשר כבש שלושער נדיר ביופיו בדרבי של לוס אנג'לס והוביל את הגלאקסי לניצחון 2:3, במשחק בו כבר נקלעו לפיגור.


הענק השבדי יחגוג בעוד כחודשיים את יום הולדתו ה-38, אבל זה ממש לא מונע ממנו להרעיד רשתות משחק אחר משחק. עוד לפני המשחק הצהיר זלאטן ש"ב-MLS אני כמו פרארי בתוך קבוצה של פיאט", אבל בניגוד לשחקנים אחרים שמדברים לפעמים יותר מדי מחוץ לכר הדשא, למילותיו של איברהימוביץ' יש הצדקה. הוא העלה את מאזנו ל-16 שערים העונה ב-17 הופעות והשיב את הגלאקסי למקום השני במערב לאחר 21 מחזורים, עדיין בפיגור תשע נקודות מהמוליכה שהיא גם היריבה העירונית אותה ניצחה הלילה.


על כר הדשא זה גם היה קרב בין שני מלכי השערים של הליגה והשלושער של זלאטן צימק את הפער ביניהם בשער אחד בלבד, מכיוון שקרלוס ולה המקסיקני, חלוץ לוס אנג'לס, היה הכובש הראשון בהתמודדות וגם האחרון שמצא את הרשת כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-97. לוולה 20 שערים העונה, אבל תסמכו על זלאטן איברהימוביץ' שהיא יעשה את הכל – ובצורה הווירטואוזית ביותר – כדי לעקוף אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי