לודיירו: "זה עניין של זמן עד שלואיס סוארס יעבור ל-MLS"

לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

קפטן סיאטל סונדרס וחברו הטוב של חלוץ ברצלונה, איתו הוא משתף פעולה לאורך שנים בנבחרת אורוגוואי, מעריך שמדובר בעסקה שבמוקדם או במאוחר תצא לפועל: "הוא מתעניין בנעשה בליגה ורוצה להגיע לארה"ב"

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' צפוי לעזוב בקרוב מאוד את לוס אנג'לס גלאקסי וליגת ה-MLS, גם קומישינר הליגה בארצות הברית אישר שלשם נושבת הרוח, אבל האם כוכב ענק יגיע במקומו? אם להסתמך הבוקר (שישי) על הפרסום ב"ספורט" הקטלוני, לואיס סוארס בהחלט עשוי לעשות את הדרך ההפוכה מאירופה לארצות הברית.

החלוץ האורוגוואי ניקולאס לודיירו, כיום קפטן סיאטל סונדרס שביום ראשון תפגוש את טורונטו לגמר הגדול של עונת ה-MLS, הצהיר הלילה (בין חמישי לשישי) שחברו, כוכב ברצלונה, יצטרף לליגה ברגע שיבין כי מקומו בהרכב הקטלונים כבר אינו מובטח ו/או ביום שירגיש שעליו לעזוב.

לודיירו למעשה אמר שמדובר בעניין של זמן עד שסוארס יעזוב לאמריקה: "הוא רוצה לעבור ל-MLS, הוא כל הזמן שואל אותי על הליגה. החלום שלו היה לשחק בברצלונה והוא עושה שם עבודה נהדרת ומרגיש שם מצוין, אבל במוקדם או במאוחר הוא יגיע ל-MLS".

ב-2017 לודיירו העניק לסוארס חולצה של סיאטל סונדרס ואולי מאז כבר נפוצות שמועות על מעבר אפשרי שלו, אבל כעת חברו לנבחרת אישר שאכן מדובר בכיוון חיובי: "אני לפחות מקווה שכך יהיה, כי זו ליגה שהוא אוהב והוא שואל אותי עליה הרבה. הלוואי שנוכל לשחק יחד בסיאטל, אפילו שזו בטח תהיה משימה קשה למועדון. לדעתי זה באמת רק עניין של זמן עד שהוא יגיע".


לודיירו וסוארס חוגגים יחד במונדיאל 2010 (JUNG YEON-JE/AFP via Getty Images)

סוארס בן ה-32, כידוע, מככב בברצלונה מאז נרכש על ידה מליברפול ב-2014 ומאז כבש 132 שערים ב-172 הופעות רק במסגרת הליגה הספרדית. לודיירו בן ה-30, לעומתו, הגיע כבר ב-2016 לסיאטל ומאז הוביל אותה לשלושה משחקי גמר בארבע שנים, ובשנתו הראשונה הקבוצה זכתה בתואר.

בספרד אף סיפרו כי לודיירו שהה לצד סוארס בזמן המו"מ על הצטרפותו לסיאטל לפני שלוש שנים, אבל בעקבות קשיי השפה העביר את הטלפון לסוארס שישמש כמתרגם וגארת' לאגרוואי, המנהל המקצועי של הסונדרס, התבדח על כך לאחרונה: "הוא אמר לי שבעוד שבע שנים הוא הוא עשוי להגיע, אז אולי זה יקרה כשהחוזה שלו יסתיים", צחק המנג'ר, "אני אמרתי לו שנשמח לראותו בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי