כשזלאטן מאיים: "מי שידבר עכשיו – אני אהרוג אותו"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

ז'ואאו פדרו הפורטוגלי, ששיחק עם השבדי ב-MLS, סיפר על עימות גדול עם החלוץ: "לאחר שספגנו הוא השתולל וצרח 'אם הגעת לפה כדי ללכת לים ולככב בהוליווד - תגיד לי. יש לי 300 מיליון יורו, אני לא צריך את הכסף"

(גודל טקסט)

בתקופתו בארצות הברית הציג זלאטן איברהימוביץ' מאזן כיבושים נפלא של 52 שערים ב-56 הופעות אך לא הצליח לסחוב את לוס אנג'לס גלאקסי להצלחות. אין ספק שהשנתיים שלו שם היו סוערות. לפני כשבועיים שמענו שחקן יריב מציג את זלאטן כמי שהשפיל את חבריו לקבוצה. הפעם הגיע תורו של ז'ואאו פדרו לספר על תקרית מיוחדת נוספת בה היה מעורב הענק השבדי. עניין שבשגרה

"היה לנו משחק חוץ נגד יוסטון דינמו", פתח הקשר פדרו את דבריו. "עלינו ליתרון, הם חזרנו, השווינו ל-2:2 ובדקות האחרונות הם השוו ל-3:3. בסיום המשחק זלאטן השתולל. הוא אמר 'תראה, אם הגעת לפה כדי ללכת לחוף הים ולהסתובב בהוליווד, רק תגיד לי, אבל תגיד לי את זה עכשיו. יש לי 300 מיליון יורו בבנק ואי, אני לא צריך את הכסף בכלל".

 

זלאטן לא עצר כאן: "האדם הראשון שיפתח את הפה עכשיו – אני אהרוג אותו, באמת אהרוג אותו". לפדרו הייתה אנקדוטה נוספת מאחד האימונים: "עמדנו לשחק לקראת הסיום, תחרות פנדלים, מישהו שאל 'מי בועט ראשון' והעוזר אמר שאני אבעט כי זו הייתה היום הולדת שלי. זלאטן פנה אליו במבט מתנשא ואמר: 'כל יום הוא יום ההולדת שלי. תן לי את הכדור' וצחק".

 

הביטחון המופרז והשחצנות של זלאטן אינם דבר חדש והוא חתום על עוד ציטוטים גדולים בתקופתו בארה"ב. בין היתר אמר: "אני חושב שאני השחקן הכי טוב איי פעם שהיה בליגה הזו, בלי להתבדח". השבדי הכריז על כך לאחר ששבר את שיא השערים לעונה. מעבר לכך, במקרה אחר הכריז: "אני כאן כדי להראות לכולם איך לשחק. אני חושב שהשנתיים שלי כאן היו גדולות. עשיתי כאן דברים טובים, דברים מדהימים. דברים מושלמים". האוהדים מתעגעים. האם גם חבריו לקבוצה?
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי