יוסיין בולט ייקח חלק במשחק הידידות של יוניצ"ף

יוסיי
יוסיי | Gettyimages

אחרי שהודיע בתחילת השבוע שיחתום בקבוצת כדורגל, האצן לשעבר הכריז בחשבון הטוויטר שלו רשמית שייקח חלק במשחק הצדקה של הארגון שייערך ביוני

(גודל טקסט)
אחרי מסע פרסום מתוקשר שכלל שמועות בטוויטר, הודיע היום (שלישי) האיש המהיר בהיסטוריה, יוסיין בולט, שייקח חלק במשחק ידידות של ארגון Soccer Aid של יוניצ"ף שייערך ב-10 ביוני הקרוב באולד טראפורד. האצן לשעבר צפוי לשמש כקפטן קבוצת שאר העולם בו חלק כדורגלנים, שחקני עבור ומפורסמים.


הג'מייקני בן ה-31 שזכה לאורך הקריירה המעוטרת שלו בשמונה מדליות זהב ושבר שיאי עולם, פרש כזכור בקיץ שעבר. אתמול צייצה הקבוצה הדרום אפריקאית ממלודי סאונדאונס פרסמה אתמול בטוויטר תמונה של בולט עם הכיתוב: "הכדורגל לעולם לא יהיה אותו דבר, גלו מחר ב-8 בבוקר!", דבר שעורר גל שמועות על כך שזו הקבוצה שיצטרף אליה.



Excited to announce that I will be playing in @socceraid for @UNICEF_uk 2018 at Old Trafford on Sunday 10th June. Make sure you're ready @robbiewilliams! ⚽️ pic.twitter.com/t2sDB1iLP8

— Usain St. Leo Bolt (@usainbolt) February 27, 2018

בולט ידוע כאוהד מנצ'סטר יונייטד ואמור לצאת למבחנים בבורוסיה דורטמונד בחודש הבא. "זה דבר שאני רוצה לעשות", אמר האצן לשעבר בינואר האחרון. "במארס אצא למבחנים בדורטמונד וזה מה שאני נחוש לעשות בקריירה שלי. אם יגידו שאני טוב וצריך קצת להתאמן, אעשה את זה. בדרך כלל אני לא עצבני, אבל זה שונה. ייקח לי זמן להסתגל, אבל אחרי שאשחק כמה פעמים אתרגל. זה קרה לי גם כשרצתי והייתי קצת עצבני עד שהתרגלתי לקהל.

Football will never be the same. Find out tomorrow 8am GMT! #Sundownspic.twitter.com/nifRZFR62s

— Mamelodi Sundowns FC (@Masandawana) February 26, 2018

"החלום שלי הוא לשחק במנצ'סטר יונייטד", המשיך הג'מייקני. אבל אם זה יסתדר בדורטמונד אני אקרע את עצמי ואתאמן קשה שוחחתי עם סר אלכס פרגוסון וביקשתי שיעזור לי, הוא אמר שאם אכנס לכושר והאהיה מוכן הוא יראה מה הוא יכול לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי