הוא חוזר: דייגו מראדונה מונה למאמן דוראדוס המקסיקנית

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | AFP

הארגנטינאי ששימש כנשיא ברסט הבאלרוסית, החליט ללא התרעה מוקדמת לחתום בקבוצה מתחתית ליגת המשנה. עבור כדורגלן העבר מדבור בסגירת מעגל כשהוא חוזר למדינה בה זכה במונדיאל לפני 32 שנים

(גודל טקסט)
אם יש בכדורגל העולמי שחקן עבר או הווה שלא מספיק להפתיע הוא ללא ספק דייגו מראדונה. רק לפני חודשיים מונה לנשיא ברסט הבאלרוסית ואף נטען כי שיש לו מניות בקבוצה. הארגנטינאי הבטיח להתגורר בעיר ולנהל את הקבוצה מקרוב, אבל אתמול (חמישי) הוא מונה למאמנה החדש של דוראדוס מהליגה השנייה במקסיקו. אף אחד לא ידע על הכוונה למנות אותו עד שהמועדון העלה פוסט בטוויטר בו הודיע על מינויו וקבע: "תעשה את זה 10", על שם החולצה שלו.


מראדונה יחליף את המאמן פראנסיסקו חאמס שפוטר וקבוצתו החדשה מדורגת אחרי שבעה מחזורים במקום ה-13 מתוך 15 קבוצות. דוראדוס היא הקבוצה החמישית שמראדונה מאמן מלבד נבחרת ארגנטינה. קבוצתו האחרונה הייתה פוג'ירה מאיחוד האמירויות. קבוצתו החדשה של מראדונה שנוסדה בשנת 2003 הייתה הצעירה ביותר שהשתתפה בליגה המקסיקנית הראשונה בעונת 2015/16 אך הקבוצה ירדה ליגה באותו עונה אחרי שסיימה במקום האחרון.


עבור מראדונה מדובר בסגירת מעגל. הוא זכה בגביע העולמי היחיד שלו עם ארגנטינה ב-1986 בטורניר שנערך במקסיקו ויש לו במדינה מעריצים רבים. מראדונה אמר שיצטרך לעשות שינויים גדולים בהתקפת הקבוצה שכבשה רק שני שערים עד כה.


Diego Armando Maradona es el nuevo Director Técnico del Gran Pez.

Nota completa : https://t.co/KIPqSzibaj#HazlaDePez#HazlaDeDiezpic.twitter.com/IquFbVXOIZ

— #HazlaDeDiez (@Dorados) 6 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי