אמבפה: "הסכומים בכדורגל מגונים, אבל ככה זה עובד"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

כוכב פאריס סן ז'רמן התראיין בשווייץ והתייחס לסכומי העתק בכדורגל העולמי: "זה השוק. אני לא אעשה מהפכה". על השחקנים אליהם הוא מושווה אמר: "אני לא רוצה להיות העתק של אף אחד אחר". ולמה הוא תמיד מחייך?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה כידוע, הוא השחקן השני הכי יקר בהיסטוריה של הכדורגל העולמי לאחר שפאריס סן ז'רמן שילמה עבורו לא פחות מ-180 מיליון יורו למונאקו, אך זה לא מנע ממנו לכנות בראיון לרשת הטלוויזיה השוויצרית RTS את הסכומים הגבוהים בכדורגל העולמי כ"מגונים" . כזכור, רק לאחרונה פורסמו ב"פוטבול ליקס" דרישותיו הכספיות של אביו של השחקן, שסיכלו את מעברו לריאל מדריד וסללו את דרכו לבירת צרפת, כשנוסף נחשפו שכרו הגבוה והתנאים המיוחדים מהם הוא נהנה בפ.ס.ז'

"זה באמת מגונה עבורי, כאחד שבא ממשפחה צנועה", אמר כוכב פאריס סן ז'רמן ואלוף העולם עם נבחרת צרפת. "זה נכון שזה מגונה, אבל זה השוק. ככה עובד עולם הכדורגל, אני לא הולך לעשות מהפכה בכדורגל. במערכת, צריך לדעת לכבד אותה ולדעת להישאר במקום שלך".

אמבפה כידוע, הושווה לא פעם לגדולים ביותר כמו רונאלדו הברזילאי, תיירי הנרי או פלה, אך הוא מצידו לא חסיד גדול של ההשוואות: "אני לא רוצה להיות העתק של אף אחד אחר. כמו הגדולים ביותר, אתה רוצה סיפור משלך ולא להיות העתק של מישהו אחר. אני חושב שזה רק טבעי שיהיה ביטחון עצמי גבוה, גם אם בחיי היומיום צריך לשמור על צניעות כי זה הכוח של הגדולים".

בנוסף נשאל הצרפתי נשאל על האישיות שלו: "אין זמן רע להומור. אני תמיד מתבדח, אפילו חמש דקות לפני משחק. זה לא רע להישאר קצת ילדותי. יש כל כך הרבה לחץ בכדורגל שקצת שמחת חיים וקצת כיף לא יפגעו באווירה", אמר הכישרון הצעיר וכשנשאל לגבי עצה לחיים אמר: "להמשיך לחלום, לא להאמין לאלה שמפקפקים בך ולא לתת לאיש להגיד לך שזה בלתי אפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי