סקוטלנד תנקוט "אפס סובלנות" כלפי משתמטים מהנבחרת

נבחרת סקוטלנד
נבחרת סקוטלנד | ערן לוף

פיטר גרנט, עוזרו של מאמן נבחרת סקוטלנד, מזהיר כי שחקנים שישתמטו בתירוצים עלובים לא יוזמנו שוב. אבל בינתיים, רשימת מקבלי הפטור מתארכת

(גודל טקסט)

נבחרת סקוטלנד בלחץ עצום לקראת שני המשחקים שנותרו לה בליגת האומות. פיטר גרנט, עוזרו של מאמן נבחרת סקוטלנד, מזהיר כי הנבחרת תנקוט במדיניות של אפס סובלנות כלפי שחקנים שיימנעו מהופעה במדים הלאומיים בתירוצים עלובים.

לטענתו, מאמן נבחרת סקוטלנד, אלכס מקליש, ניצב בפני גל של התחמקויות ממשחקי הנבחרת הנותרים בליגת האומות, הכולל את צ'ארלי מקגרו, מאט ריצ'י, קרייג גורדון, סטיבן אודונ'ל וקווין מקדונלד. כל זאת, בניגוד למגמה בצד הישראלי, שם שחקנים, גדולים ככל שיהיו, רוצים מאוד לשחק במדים הלאומיים

קשר רנג'רס, ראיין ג'ק, הוא השם האחרון שפרש מהנבחרת הסקוטית לאחר שנפצע, גם שחקנה של אברדין מיקי דבלין נמצא בספק לסגל הנבחרת. לפי גרנט, שחקנים שיתחמקו בתירוצים מוזרים ולא מספיקים לא יילקחו בחשבון בזימונים הבאים. "הגישה שלנו", אמר גרנט, "היא שאם אתה לא רוצה לשחק בנבחרת, אין בעיה. אנחנו לא נכפה עליך לשחק, לא נילחם ולא נדרוש שתבוא. אבל, אם החלטת שאתה לא רוצה לשחק בנבחרת, תצטרך להיות מאוד בר מזל כדי לקבל זימון אי פעם בעתיד. מי שלא ירצה לבוא ולא בגלל פציעה, לא חושב שהוא יחזור לנבחרת".

גרנט הוסיף: "המשחק נגד ישראל היה באמת משחק גרוע שלנו, כולם מסכימים, אבל עכשיו חייבים לשים את זה מאחורינו ולהתמקד בשני המשחקים הנותרים (נגד אלבניה בחוץ בשבת ונגד ישראל בבית, ביום שלישי הבא). המטרה שלנו היא לנצח בשני המשחקים, שום דבר אחר. קודם כל, לנצח את המשחק הראשון ולהמשיך משם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי