דיווח: כריסטיאנו רונאלדו וגריזמן יחרימו את טקס כדור הזהב

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

כוכבי יובנטוס ואתלטיקו מדריד לא מרוצים מהעובדה שלא יזכו אפילו למקום על הפודיום וצפויים שלא להתייצב לאירוע החגיגי שייערך השבוע, כך פורסם ב"סקיי איטליה". לוקה מודריץ' צפוי לזכות גם הפעם בתואר הנחשק

(גודל טקסט)
טקס "כדור הזהב" ייערך ביום שני הקרוב ונראה שבדומה לאירועים האחרונים מטעם פיפ"א, גם הפעם כריסטיאנו רונאלדו לא יתייצב לטקס וכמוהו יעשה גם כוכב אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. הסיבה? זכייתו הצפויה של לוקה מודריץ', כוכב אלופת אירופה ריאל מדריד וסגן אלוף העולם.


רק בספטמבר האחרון זכה הקרואטי בתואר השחקן המצטיין בטקס "דה בסט", בו המאמנים והקפטנים של כל נבחרות העולם בוחרים במצטיין העונה מטעם פיפ"א, אלא שאז כריסטינאו רונאלדו וליאו מסי לא התייצבו ומודריץ' הודה כי "רציתי שגם הם יהיו בטקס". כעת, גם כחלק ממחאה על הבחירה, בנוסף לרונאלדו – שבעונה שעברה עוד כיכב לצד מודריץ' בריאל מדריד – נטען שגם גריזמן, אלוף העולם שהוביל את צרפת להנפת הגביע, מתכוון להחרים את "כדור הזהב" המוענק על ידי המגזין הצרפתי "פראנס פוטבול". מדובר בפרסום ב"סקיי איטליה".


ישנם דיווחים שבמקומות השני והשלישי אחרי מודריץ' יגיעו קיליאן אמבפה ורפאל וראן, שניים מכוכבי נבחרת צרפת שזכתה במונדיאל וכיכבו גם בקבוצותיהם שהצליחו בעונה האחרונה קצת מעבר לאתלטיקו מדריד – אמבפה בן ה-19 בלבד מיתג את עצמו בגיל כה צעיר כאחד הכדורגלנים הטובים בעולם וזכה עם פ.ס.ז' בתארים המקומיים ו-וראן, כמו מודריץ', זכה עם ריאל בליגת האלופות וגם סיים לפני מודריץ' בגביע העולם.


גריזמן המתוסכל הביע לא אחת את זעמו על כך שאינו נמצא על הפודיום בטקסים דוגמת כדור הזהב, ואילו כריסטיאנו רונאלדו כידוע רק לפני שנה התייצב על הבמה והודה לבוחרים על כך שהעניקו לו את התואר בפעם החמישית בקריירה, אז השווה את מספר זכיותיו לזה של ליאו מסי.



כריסטיאנו רונאלדו בשנה שעברה. טקס נוסף שהוא יחרים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי