הגרלת חצי גמר ליגת האומות: אנגליה נגד הולנד, פורטוגל תארח את שווייץ

נבחרת אנגליה
נבחרת אנגליה | Gettyimages

משחקי חצי הגמר של המפעל חדש יפגישו את נבחרת שלושת האריות נגד חבורתו של רונאלד קומאן ובמשחק השני יתמודדו אלופת אירופה ונבחרת שוויץ, כל משחקים יתקיימו בפורטוגל בפגרת הנבחרות של חודש יוני 2019

(גודל טקסט)
משחקי חצי גמר ליגת האומות שיערכו בקיץ 2019 הורגלו היום (שני) בשווייץ. המשחקים יהיו בין פורטוגל ושווייץ בחצי הגמר הראשון ובמשחק השני אנגליה תתמודד נגד הולנד בחצי הגמר השני. מדובר על המשחקים לקביעת הזוכה בגביע ליגת האומות ובלי קשר למשחקי הפלייאוף שיהיו בדרגים המשניים במפעל. כל המשחקים המכריעים של הדרג הבכיר יתקיימו בפורטוגל.


בחמישה ביוני ייפגשו פורטוגל ושווייץ באצטדיון בפורטו ויום לאחר מכן אנגליה תשחק נגד הולנד באצטדיון בגימראייש. שתי המנצחות בשלב חצי גמר אחד יעלו לגמר לקביעת האלופה בתשעה ביוני ובאותו יום יתקיים גם המשחק על המקום השלישי מבין שתי המפסידות.


The Uefa Nations League semi-finals draw:

Portugal v Switzerland

Netherlands v England https://t.co/5zWlws002Ppic.twitter.com/i4yzKgntDj

— BBC Sport (@BBCSport) December 3, 2018

אנגליה מקווה לזכות במפעל ולהניף גביע ראשון בתחרות בינלאומית מאז המונדיאל ב-1966 אך עושה רושם שהאנגלים קיבלו את ההגרלה הקשה יותר בשל היכולת המרשימה של נבחרת הולנד בשלב המוקדם בליגת האומות, בנוסף לכך מאמן אותה רונאלד קומאן שאימן בפרמיירליג ומכיר היטב את השחקנים בנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי