דיווח: בקהאם רוצה להחתים את ניימאר באינטר מיאמי

בקהאם
בקהאם | Gettyimages

אחרי שעבר נטען שיפנה למסי, בארה"ב פורסם שקפטן נבחרת אנגליה לשעבר רוצה לצרף את הכוכב הברזילאי לקבוצתו החדשה, שתתחיל לשחק ב-MLS החל מ-2020

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
העיתון USA TODAY מארה"ב טוען שדייויד בקהאם מעוניין להחתים את ניימאר, למרות שהברזילאי של פאריס סן ז'רמן נמצא בשיאו ומבוקש בברצלונה וריאל מדריד. לפי הדיווח, קפטן נבחרת אנגליה לשעבר לא מאבד תקווה וינסה לשכנע את ניימאר להגיע ל-MLS ולשחק בקבוצה החדשה שלו, אינטר מיאמי.


בקהאם השיק את הקבוצה בינואר האחרון ובקיץ על כך שהוא רוצה להקים קבוצת כוכבים ברמה הכי גבוהה ואף שינסה לשכנע גם את ליאו מסי להגיע. הכוונה של בקהאם שניימאר יגיע כשהקבוצה תתחיל לשחק החל מ-2020, אז הברזילאי יהיה בן 28, או לכל המאוחר שנה או שנתיים לאחר מכן. כוכב פ.ס.ז' אמור להגיע כשחקן פרנצ'ייז שיוכל להרוויח משכורת עתק.


כזכור, ב-2014 החליט בקהאם לממש את האופציה כאשר קיבל אישור לבנות אצטדיון חדש במרכז העיר מיאמי. הליגה אישרה את הקמתו של המועדון החדש, שיתחיל לשחק באצטדיון החדש החל משנת 2020. ניימאר הפצוע אגב, לא ישחק הערב עם פ.ס.ז' בליגה נגד שטרסבורג ולמזלו המשחק הבא נגד מונפלייה בוטל. הוא בספק גם למשחק נגד הכוכב האדום בלגראד בליגת האלופות בשבוע הקרוב.

Four years ago, we dreamt of a soccer club.
Today, we're proud to announce the official crest of that club.
Join us on a journey that has only just begun.
THIS IS US. THIS IS MIAMI.#InterMiamiCF#ThisIsMiami#MLSpic.twitter.com/uw8QOA2lfG

— Inter Miami CF (@InterMiamiCF) 5 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי