ישים את האגו בצד? דיווח: האקסית רוצה את מוריניו

מוריניו
מוריניו | Gettyimages

בנפיקה ליסבון פיטרה את רוי וטוריה וסימנה את "המיוחד", שעשה אצלה את צעדיו הראשונים על הקווים וסולק כעבור תשעה מחזורים לאחר שהתעמת עם נשיא המועדון אי שם בשנת 2000

(גודל טקסט)
למרות האכזבה הגדולה במנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו ככל הנראה לא יישאר מובטל. בפורטוגל מדווחים היום (שבת) שבנפיקה ליסבון מעוניינת ב"מיוחד" אחרי שפיטרה לפני יומיים את המאמן רוי וטוריה שהביא למועדון שתי אליפויות.


בנפיקה סיימה אשתקד במקום השני בליגה הפורטוגלית ולא הצליחה להעפיל העונה לשמינית גמר ליגת האלופות. אחרי 15 מחזורים בליגה המקומית, היא רחוקה שבע נקודות מהמוליכה פורטו וניצבת רק במקום הרביעי. ההפסד באמצע השבוע לפורטימוננשה חרץ את גורלו של וטוריה ומי שמונה זמנית במקומו הוא ברונו לאגה.


מוריניו, כזכור, אימן את בנפיקה בשנת 2000 לאחר ששימש כעוזרו של יופ היינקס והגרמני פוטר. הפורטוגלי הדריך את הקבוצה במשך תשעה משחקי ליגה בלבד ועד היום זוכר לרעה את פיטוריו לאחר שלטענתו לא מספיק האמינו בו. "המיוחד'" התעמת עם הנשיא בזמנו מנואל וילאריניו על מספר סעיפים בחוזהו, עבר לפורטו ומשם הקריירה שלו המריאה ושברה שיאים.


העיתון הפורטוגלי "רקורד" פרסם שמוריניו הוא האיש שבנפיקה רוצה יותר מכל אחד אחר וזו יכולה בהחלט להיות חזרה מרגשת למולדת עבורו. נכון לרגע זה, כחודש ימים לאחר פיטוריו ממנצ'סטר יונייטד, אין באופק דיווחים על משרות נחשקות ולא מופרך שהמאמן המצליח יחזור לאמן בקבוצה מהדרג השני.


SL Benfica and Rui Vitória have parted company.

We would like to thank him for his work during his time here. https://t.co/RSWxRHnQpK

— SL Benfica (@slbenfica_en) 3 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי