דייגו מראדונה עבר הלילה בהצלחה ניתוח בבטנו

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | Gettyimages

שחקן העבר בהצלחה הליך כירורגי בעקבות דימום וצפוי לחזור לאמן את דוראדו המקסיקנית בעוד מספר ימים. מעורך דינו: "תודה לאל, הכל הלך מושלם. כעת אנחנו מחכים להחלמה של דייגו"

(גודל טקסט)
דייגו ארמנדו מראדונה עבר הלילה (בין שבת לראשון) בהצלחה בבואנוס איירס ניתוח בקע בבטנו ונישאר לאשפוז בבית החולים לצורך מעקב לאחר הניתוח. ההליך הרפואי נעשה לאחר שבבדיקה לפני מספר ימים התגלה במקום דימום ונקבע ניתוח לשחקן העבר. עורך דינו אמר שהוא יחזור בתוך כמה ימים לאמן את קבוצתו המקסיקנית דוראדו.


עורך הדין מתיאס מורלה צייץ בטוויטר על מצבו של מראדונה כשאמר: "ההליך הכירורגי הסתיים ותודה לאל, הכל הלך מושלם. תודה רבה למחלקה הרפואית של קליניקה אוליבוס על העבודה המקצועית וההומניות. כעת אנחנו מחכים להחלמה של דייגו כדי שיחזור לעבודה בהקדם האפשרי". מראדונה החמיץ את העלייה עם קבוצתו לליגה המקסיקנית הראשונה בגמר מול סאן לואיס, אבל הוא ינסה שוב בסיבוב השני.

Terminó la intervención quirúrgica a Diego Maradona. Gracias a Dios salió todo perfecto. Un agradecimiento al departamento médico de la Clínica Olivos por su profesionalismo y humanidad. Ahora esperamos la recuperación para que Diego pueda volver cuanto antes al trabajo. pic.twitter.com/lZu8I1yyDK

— MATIAS MORLA (@MatiasMorlaAb) 13 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי