קנאלס מאושר: "כבר הפסקתי לחלום על הנבחרת"

סרחיו קנאלס
סרחיו קנאלס | Gettyimages

קשרה של בטיס עבר את כל הנבחרות הצעירות אך בגלל פציעות רבות רק בגיל 28 זכה לזימון בכורה. "זה פרס ענק על העבודה הקשה". רואיס שסובל משפעת נופה מהסגל, סאול במקומו. בתקשורת בספרד מבקרים את דה חאה

(גודל טקסט)
סרחיו קנאלס לא ידע את נפשו מרוב אושר ביום שישי. קשרה של בטיס קיבל מתנת יום הולדת 28 באיחור של חודש כשזומן לסגל נבחרת ספרד לראשונה בקריירה שלו.  קנאלס, שנחשב במשך שנים לאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל הספרדי (נרכש על ידי ריאל מדריד ב-2009) אך סבל מפציעות ארוכות, הוא אחד משבעת המוזמנים החדשים של לואיס אנריקה לקראת צמד משחקי הסלקסיון במוקדמות יורו 2020 נגד נורבגיה ומלטה, בזמן ששמות כמו איסקו וקוקה נותרו בחוץ.


הקשר עבר את כל נבחרות ספרד הצעירות, וזכה איתה באליפות אירופה עד גיל 17, עד גיל 19 ועד גיל 21, וכשהוא נמצא בעונה הגדולה בקריירה שלו, הוא מחכה להזדמנות גם בנבחרת הבוגרת. העונה כבש קנאלס שמונה שערים ובישל עוד שלושה נוספים ב-40 הופעות. קנאלס הציג נתון יוצא דופן כשהעונה הצליח לכבוש העונה נגד ריאל מדריד, ברצלונה ואתלטיקו מדריד. קנאלס התראיין במסיבת העיתונאים של ספרד והודה שכבר חשב שהחלום לשחק בנבחרת לא יתממש.


"כבר הפסקתי לחשוב על הנבחרת בשל כל מה שקרה לי בקריירה", הודה קנאלס. עברתי את כל הנבחרות הצעירות אבל חשבתי שזה חלום שלא יתגשם. בראש סדר העדיפויות שלי רציתי קודם כל להתאושש מפציעות, להיות טוב ולשחק בהרכב של הקבוצה. אבל כמובן שאני מאוד שמח ונרגש. להיות בנבחרת זה פרס ענק אחרי כל העבודה הקשה והדרך הארוכה שעברתי. זו אשליה, חלום שמתגשם".



נחשב במשך שנים לאחד הכישרונות הגדולים. סרחיו קנאלס במדי ריאל מדריד (Gettyimages)


קנאלס שפע מחמאות למאמנו: "לואיס אנריקה מכניס בנו הרבה מוטיבציה. אנחנו הולכים לשחק כל משחק במטרה להיות גיבורים ולנצח. יש הרבה התלהבות בחדר ההלבשה. אנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין את הדרך לאליפות אירופה. אנחנו עדיין אחת הנבחרות הפיבוריטיות".


ברמה האישית הוסיף קנאלס: "כששמעתי על החדשות, שיתפתי מיד את חבריי לקבוצה וגם את החברים מהבית, ועטפו אותי באהבה. זה היה מדהים. כל פציעה קשה בקריירה חישלה אותי והפכתי לשחקן אחר, אני מרגיש שלמדתי הרבה".


עוד בנבחרת ספרד,  הקשר פביאן רואיס שמשחק בנאפולי וקיבל גם הוא קריאה מלואיס אנריקה – סובל משפעת וטס בחזרה לאיטליה. במקומו זומן לנבחרת סאול מאתלטיקו מדריד. מרקו אסנסיו פצוע כרגע וכנרה לא ישחק נגד נורבגיה. בתקשורת התעסקו בינתיים בשוער דויד דה חאה שמשחק נפלא במנצ'סטר יונייטד בליגה האנגלית אבל בנבחרת ספרד עדיין לא מרגיש בנוח. במדי ספרד, דה חאה שמר רק ב-18 משחקים על שער נקי מתוך 38.


דה חאה וראמוס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי