מכה לאוסטריה: דויד אלאבה יחמיץ את המשחק נגד ישראל

דויד אלאבה
דויד אלאבה | AFP

הכוכב של באיירן מינכן, שהיה אמור להוביל את נבחרתו בסמי עופר ביום ראשון, נמצא לא כשיר לאחר ששותף 90 דקות בהפסד 1:0 לפולין ולא המריא לכיוון נתב"ג: "אני עצוב, מחזיק אצבעות"

(גודל טקסט)
נבחרת אוסטריה הפסידה אתמול (חמישי) 1:0 לפולין במשחק הראשון של השתיים במוקדמות יורו 2020, ופתחה את הקמפיים ברגל שמאל. אם זה לא מספיק, נראה שהצרות ממשיכות ליפול על הווינאים: כוכב הנבחרת דויד אלאבה, מגן באיירן מינכן, הודיע שהוא לא כשיר לשחק ביום ראשון נגד ישראל בסמי עופר.


המגן, שהיה פצוע במשך תקופה והיה נראה שהחלים ויוכל לשחק, שותף למשך 90 דקות נגד הפולנים וספג כרטיס צהוב, שבעצמו לא מנע ממנו הופעה בישראל, אך בבדיקות לאחר המשחק נמצא שכושרו נפגע ולאחר שיחות עם רופאיו הוא העדיף שלא לסכן את המשך הקריירה.


"אני עצוב שלא אוכל לעזור לנבחרת ביום ראשון", כתב הכוכב בטוויטר, "מחזיק אצבעות". אלאבה נשאר באוסטריה ולא המריא עם חבריו לישראל הבוקר.


Yesterdays result was hurtful. I feel sad that I won‘t be able to help the team on sunday will keep my fingers crossed @oefb1904#da27pic.twitter.com/Oqg9JPrBB1

— David Alaba (@David_Alaba) March 22, 2019


מאמן הנבחרת האוסטרית פרנקו פודה אמר: "היו לאלאבה כאבים בשריר כבר במחצית. הוא ביקש להישאר ולשחק, ואחרי המשחק התייעצנו עם הרופא והפיזיותרפיסט. הבעיות בירך שלו היו חמורות מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי