פודה: "היינו צריכים לכבוש נגד פולין, זה מה שנעשה נגד ישראל"

פרנקו פודה
פרנקו פודה | AFP

מאמן נבחרת אוסרטיה במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מחר: "ישראל נבחרת חזקה בבית, יש לה שחקנים איכותיים כמו זהבי, כיאל ודאבור. חייבים לנצל מצבים". על הרצוג: "שיחקתי נגדו בבונדסליגה. רוצה לנצח"

(גודל טקסט)

נבחרת אוסטריה אמנם מגיעה אחרי הפסד לפולין, אבל היא לא מתכוונת לעשות חיים קלים לישראל. המאמן פרנקו פודה ערך היום (שבת) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ודיבר על ההכנות שלו ושל נבחרתו לקראת ההתמודדות בסמי עופר.

"ישראל היא נבחרת חזקה בבית", אמר פודה, "גם נגד סלובניה היא הייתה חזקה, ואת סקוטלנד ואלבניה היא ניצחה. יש לה שחקנים איכותיים וטכניים כמו ערן זהבי, בירם כיאל מואנס דאבור. חייבים לשחק עם אותה אגרסיביות כמו נגד פולין, אנחנו רוצים לשלוט בכדור".

החלק ההתקפי, שכבש רק שלושה שערים בששת המשחקים האחרונים: "שלושה שערים זה מעט מדי. הרבה פעמים היינו טובים בחלק ההתקפי אבל לא הצלחנו לכבוש. התכוננו למשחקים, שלטנו נגד פולין בחלק גדול מהמשחק אבל היה חסר שער. וזה מה שאנחנו צריכים נגד ישראל".

פרנקו פודה.
פרנקו פודה. "נגד פולין שלטנו רוב המשחק" (AFP)

נקודת התורפה של ישראל היא במצבים נייחים: "ראיתי את המשחק של ישראל במטוס, לכל נבחרת יש חולשות וחוזקות. מה שיכריע זה ההזדמנויות והמצבים ליד השער. אנחנו חייבים לנצל אותם יותר טוב מאשר נגד פולין".

"אנחנו יודעים שישראל איכותית, יכול להיות שהיא תהיה מעט עייפה אבל גם אנחנו. אנחנו חייבים להיות בשליטה".

שינוי המערך ללא אלאבה הפצוע: "שינוי אחד אנחנו חייבים לעשות, אני חייב לבדוק איך השחקנים שלי מסתגלים. כמעט ולא היה לנו זמן להתאמן. השיטה שלנו השתנתה, אבל אנחנו מסוגלים לשחק בכל מערך אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו נגד כל משחק, אנחנו יודעים מה החולשות והחזקות של נבחרת ישראל, גם בהגנה וגם בהתקפה".

אלאבה.
אלאבה. "אנחנו מסוגלים לשחק בכל מערך (AFP)

העובדה שאנדי הרצוג הוא המאמן: "אני שמח לפגוש את אנדי הרצוג, אנחנו מכירים זה את זה, גם שיחקנו אחד נגד השני בבונדסליגה. לא יודע אם זה לטובתי או לרעתי שהמאמן הוא אוסטרי, אבל אני בכל מקרה בא לנצח".

הלחץ לאחר ההפסד במשחק הראשון: "לחץ קיים, הפסדנו בבית אבל לא נקודה שהיתה הכרחית. עכשיו חייבים להתכונן לכל דבר, ישראל מאוד חזקה בבית אבל חייבים להתכונן ולצאת עם ניצחון".

אחרי פודה דיבר הקפטן יוליאן באומגרטלינגר: "למרות ההפסד שיחקנו מאוד טוב, אבל אנחנו חייבים לדעת שישראל מאוד חזקה בבית. רוצים לשחק באותה הצורה כמו נגד פולין למרות ההפסד. אבל קודם כל נהיה חייבים לכבוש".

באומגרטלינגר.
באומגרטלינגר. "דיברנו על זה שנשחק נגד הרצוג (AFP)

המפגש נגד הרצוג: "בהגרלה דיברנו על זה, אבל חוץ מזה מוכנים כמו בכל משחק, כמו שאר משחקי המוקדמות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי