מכוער: אוהדי מונטנגרו נהמו לעבר סטרלינג והודסון-אודוי

סטרלינג חוגג
סטרלינג חוגג | AFP

קשרה של מנצ'סטר סיטי זעם: "מה הטעם לקנוס אותם? אם יסגרו להם את האצטדיון זה יעזור. עצוב שדברים כאלה קורים ב-2019". בממלכה התמוגגו: אנגליה כבשה שתי חמישיות רצופות לראשונה מזה 35 שנה

(גודל טקסט)
נבחרת אנגליה הביסה אתמול 1:5 את מונטנגרו במשחק החוץ במוקדמות יורו 2020, אך לצד השמחה בממלכה, באנגליה לא יכלו שלא לכעוס. ראחים סטרלינג כבש אתמול והשתווה לערן זהבי כמלך השערים במוקדמות היורו עם ארבעה שערים, אלא שאת החגיגה קילקלו אוהדי נבחרת מקדוניה שהפגינו גזענות מגעילה וחיקוי קולות של חמור לעברו לעבר השחקנים שחומי העור של אנגליה – קאלום הדסון-אודויו, ודני רוז. על הדסון נזרקה מצית.


מנג'ר אנגליה גארת' סאות'גייט תקף את אוהדי מקדוניה ואמר שידווח על כך ויתלונן לאופ"א. "ננהג עם זה בדרך הכי חמורה. אנחנו צריכים לדאוג שלא יגרמו נזק לשחקנים שלנו". 


סטרלינג צייץ אחרי הניצחון: "זו הדרך הכי טובה להשתיק את כל השונאים. כן, אני מתכוון לגזענים". שחקן מנצ'סטר סיטי גם התראיין ל"סקאיי ספורטס" ואמר: "הגיע הזמן שהאנשים האחראים באופ"א יפעילו את הסמכות שלהם. אפשר לקנוס מישהו, אבל מה התועלת בזה? אם יסגרו להם את האיצטדיון או ישחקו בלי קהל אולי זה יעזור. אולי הם יחשבו פעמיים על מה שעשו. אם ירחיקו אדם אחד או שניים זה גם לא יעזור. אני לא זה שמחוקק את החוקים, אבל מצידי שירחיקו את כל האוהדים. זה עצוב שדברים כאלה קורים עדיין ב-2019. אנחנו רק יכולים לעזור לאנשים להיות מודעים למצב".


Best way to silence the haters (and yeah I mean racists) #2019 #getsomeeducationpic.twitter.com/ohhkOJtdey

— Raheem Sterling (@sterling7) 25 במרץ 2019


מעבר לגזענות שהייתה אתמול במונטנגרו, היה גם משחק מצוין של נבחרת שלושת האריות. שנתנה צ'אנס לצעירים והם לא איכזבו וחזרו מפיגור 1:0 ורשמו ניצחון גדול. סאות'גייט שיבח בעיקר את קלום הדסון-אודוי בן ה-18 שמתגלה יותר ויותר ככישרון ענק, למרות שטרם פתח בליגה אצל מאוריציו סארי


מאמנו בנבחרת אמר: "זו היתה הופעה נפלאה של אודוי. אין לי מה לומר עליו כי ההופעה שלו דיברה בעד עצמה ואני בוטח בצעירים שלי שישחקו מצוין כאשר יהיו המשחקים הקובעים". 


קשר צ'לסי רוס בארקלי קיבל ציון 8.5 ונבחר למצטיין ב"דיילי מייל" אחרי שכבש צמד ראשון במדי הנבחרת והוסיף גם בישול. הפעם האחרונה שכבש צמד היתה נגד אברטון מול ניוקאסל ב-2016. אנגליה, שניצחה במשחק הראשון את צ'כיה 0:5, לא כבשה ברצף חמישה שערים ויותר בשני משחקים במשך 35 שנה. בפעם האחרונה זה קרה לה ב-1984. סטרלינג גם הדהים אחרי שכבש שישה שערים בארבעה משחקים אחרונים של אנגליה. כאשר לפני כן כבש רק פעמיים ב-45 משחקים שלו בנבחרת. הארי קיין כבש 17 שערים ב-20 הופעות שלו תחת סאות'גייט. מדהים.


Tuesday's MAIL Sport: "Sterling Slams The Racists" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/n5f40PPC57

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 26 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי