מראדונה נחקר במקסיקו בשל התבטאויות בעד נשיא ונצואלה

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | AFP

כוכב העבר הארגנטינאי, שכיום מאמן את דוראדוס מהליגה השנייה במקסיקו, עורר מהומה כשהקדיש את ניצחון קבוצתו לנשיא השנוי במחלוקת מאדורו "ולכל אנשי ונצואלה שסובלים בגלל היאנקים והרודן טראמפ"

(גודל טקסט)
דייגו מראדונה אף פעם לא יכול לשתוק. שלטונות מקסיקו, בה הוא מאמן את קבוצת הליגה השנייה דוראדוס, פתחו נגדו בחקירה אחרי שהתבטא נגד נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ ובעד נשיאה המושמץ של ונצואלה ניקולאס מאדורו. מראדונה יצא נגד טראמפ אחרי המשחק ביום ראשון בו קבוצתו ניצחה את טמפיקו מדורו 2:3. בסיום הוא הקדיש את הניצחון למאדורו ומתח ביקורת קשה על טראמפ.


ההתאחדות המקסיקנית הודיעה על פתיחת חקירה נגד מראדונה באשמת הפרת הסדר הציבורי לאחר שאמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "אני מקדיש את הניצחון לנשיא ונצואלה ניקולאס מאדורו ולכל אנשי ונצואלה שסובלים בגלל השריף של העולם, ה'יאנקים', שבגלל שיש להם את הפצצה הכי גדולה בעולם חושבים שהם יכולים להיות המנהיגים. יש להם את הרודן ששמו טראמפ".


למרות דברי מראדונה, מאדורו דווקא סובל מהתנגדות גדולה בוונצואלה, ושלטונות ארה"ב ומדינות רבות נוספות במערב תומכות במנהיג האופוזיציה חואן גווידו, שהכתיר עצמו בינואר לנשיא בטענה שבחירתו מחדש של מאדורו בשנה שעברה לא הייתה חוקית. בינואר מראדונה פרסם באינסטגרם תמונה שלו עם מאדורו בה כתב: "למרות הבוגדים האימפריאליסטים שרוצים לשלוט בוונצואלה, התושבים ממשיכים להצביע בעד מאדורו. הוגו צ'באס הוליך עבורם את הדרך".


מראדונה גנב את ההצגה במקסיקו כאשר לפני כמה ימים הודיע שהוא יהיה הנהג של הקבוצה ולקח אותה כנהג למשחק שלה בליגה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fuerza al pueblo de Venezuela, fuerza @NicolasMaduro!

A post shared by Diego Maradona (@maradona) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי