דה ליכט: "רונאלדו אמר לי לעבור ליובה". סילסן: "מרגיש רע"

שחקני הולנד מאוכזבים
שחקני הולנד מאוכזבים | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP/Getty Images

קפטן אייאקס סיפר על הסמול-טוק הקצר על הפורטוגלי. בהולנד התאכזבו לאחר ההפסד, קומאן הודה: "אולי עוד מוקדם מדי עבורם לזכות בתואר". דה יונג נבחר לשחקן הצעיר המצטיין. השוער רשם ציון דרך בלילה עצוב

(גודל טקסט)
אין ספק שנבחרת הולנד היא אחת הנבחרות המרעננות בשנה האחרונה. האורנג' שלא העפילו לשני הטורנירים הגדולים האחרונים, עברו שינוי גדול תחת המאמן רונאלד קומאן והצליחו לנצח נבחרות גדולות כמו צרפת וגרמניה, וגם את אנגליה בחצי גמר ליגת האומות. אלא ששוב הולנד נותרה בידיים ריקות ולא יכלה לחומה הפורטוגלית, אותה נבחרת שהדיחה אותה מיורו 2004 ומונדיאל 2006. הולנד ניצחה רק משחק אחד מ-11 האחרונים שלה נגד פורטוגל.


את עיקר הכותרות בהולנד תפס הבלם מתיאס דה ליכט שסיפר: "כריסטיאנו רונאלדו אמר לי להצטרף אליו ליובנטוס. הוא הפתיע אותי, צחקתי בהתחלה". שחקנה של אייאקס הוסיף: "אני הולך עכשיו לנוח בחופשה ולחשוב  מה הכי טוב בשבילי ןואז אחליט. שחקן צעיר צריך לשחק, זה מה שאני יודע".








המאמן רונאלד קומאן סיכם: "אולי זה מוקדם מדי בשביל שהנבחרת הזו תזכה בגביע. השחקנים יחוו עוד את ליגת האלופות וישתפרו. יש לנו שחקנים טובים בהתקפה שהם מוכשרים אך עדיין לא בשלים. אבל אני לא רוצה להיות שלילי, אני באמת גאה ברוח של הנבחרת הזו, גם אם זה לא היה מספיק. הקמפיין היה מצוין. אני לוקח את החוויה של מעמד הגמר בפעם הראשונה. עשינו צעדים גדולים בקמפיין גביע האומות. נצטרך לייצר יותר הזדמנויות ובמשחקים שלא – להיות יותר קטלניים בסיומת. לא היינו מספיק טובים הערב. במחצית הראשונה לא היינו סבלניים, ולאחר מכן הם כבשו וזה היה קשה יותר.


וירג'יל ואן דייק ופרנקי דה יונג ( PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP/Getty Images)
 


פרנקי דה יונג נבחר לשחקן הצעיר המצטיין של הטורניר אבל זה לא ניחם אותו. דה יונג אמר: "כשאתה כל כך קרוב לגביע אתה רוצה לנצח. לא שיחקנו את המשחק הטוב והרגיל שלנו, אבל נשתמש בניסיון הזה לקראת היורו בשנה הבאה, שם נעשה יותר. אני מעדיף לזכות בגביעים עם הקבוצה, אבל כבוד הוא לי לקבל את הפרס. מה קרה הערב? (אתמול) לא הצלחנו לייצר הזדמנויות, לא מצאנו פתרונות לקישור שלהם, גם אני לא הצלחתי. המשחק הקשה שלנו נגד אנגליה לא מהווה תירוץ".
 


דיילי בלינד
: "אנחנו מאוד מאוכזבים שלא הצלחנו לזכות בתואר. ההרגשה המרירה של ההפסד תישאר. צריך לדעת לנצח גם במשחקים לא טובים, אבל היום זה לא עזר לנו. כנראה ש-120 הדקות נגד אנגליה התישו אותנו". החלוץ לוק דה יונג שעלה מהספסל לעשר הדקות האחרונות במטרה להשיג את שער השוויון, הוסיף: "פורטוגל הייתה מאוד מאורגנת מאחור, היה לנו קשה לפרוץ את ההגנה שלה. במחצית השנייה התקרבנו יותר".



רונאלד קומאן מאוכזב (GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images)
  


יאספר סילסן הפך לשוער החמישי בתולדות הולנד שמגיע ל-50 הופעות במדי הנבחרת, אך לא כך קיווה לחגוג את ציון הדרך. סילסן אמר על השער: "זה היה כדור לא פשוט, ראיתי אותו באיחור כי ההגנה הסתירה לי. יש לי הרגשה מרה. אני מאוד מאוכזב, זה גמר שני שהפסדתי בו השנה (גמר גביע המלך במדי ברצלונה) והיו לי הרבה פציעות. מבחינתי, זו הייתה עונה שכדאי לשכוח".


בסקיי ספורט התאכזבו מההופעה של האורנג': "היא הייתה צל של הנבחרת האנרגטית מחצי הגמר נגד אנגליה". עוד נכתב כי למרות שוירג'יל ואן דייק שמר את כריסטיאנו רונאלדו על משחק שקט – זה לא עזר להולנד שרשמה רק בעיטה אחת למסגרת במהלך 90 הדקות. ב"גאזטה דלה ספורט" האיטלקי סיכמו: "הולנד ניסתה להניע את הכדור כפי שהיא יודעת, כבר מצמד הבלמים, אך הייתה שקטה מדי ולא יצרה הזדמנויות ואף הייתה חסרה עוצמה".
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי