"שער שהוא יצירת מופת": באיטליה מרוצים מאוד מהנבחרת

לורנצו אינסינייה
לורנצו אינסינייה | MARCO BERTORELLO/Gettyimages)

האזורי השלימו 4 מ-4 במוקדמות היורו, בארץ המגף מפרגנים: "סוף סוף נהנים כאן". בונוצ'י: "לעתים עדיף לנצח ככה מאשר לתת הצגה". ברנרדסקי על הגולאסו של אינסינייה: "לא היה מתוכנן". מנצ'יני: "ידעתי שננצח"

(גודל טקסט)
בחלוף ארבעה מחזורים במוקדמות יורו 2020, באיטליה משפשפים את העיניים. הנבחרת של רוברטו מנצ'יני מציגה מאזן מושלם וכדורגל מצוין. אם בשלושת המשחקים הראשונים הנבחרת לא ממש התקשתה, אתמול היא הפגינה אופי כשהפכה פיגור מול בוסניה בדרך לניצחון 1:2 עם שערים נפלאים של לורנצו אינסייניה ומרקי וראטי. "ביצועים מעולים בטורינו, איטליה הזו זהב!", נכתב ב"טוטו ספורט" עם אזכורים לכך שהנבחרת לא נשברה אחרי שער היתרון של אדין דז'קו. "סוף סוף האזורי נהנים", הוסיפו ב"קוריירה דלה ספורט".


המאמן רוברטו מנצ'יני: "הלחץ שלנו לא היה יעיל במחצית הראשונה, היה מרחק גדול מדי בין המערכים שלנו אבל זה יכול לקרות כשיש משחק בכל שלושה ימים. במחצית השנייה היינו אגרסיביים. הייתי בטוח שננצח, פשוט היינו צריכים רגע של קסם כמו בשער הראשון". המאמן הוסיף: "בוסניה שיחקה נהדר, ההפסד שלהם מול פינלנד הלהיט אותם. פיאניץ' ודז'קו אלה שחקנים שאנחנו רואים בליגה שבוע אחר שבוע. מצד שני, הנבחרת שלי הייתה יכולה לכבוש בכל רגע".


כובש שער הניצחון מרקו וראטי: "אם אנחנו רוצים להתפתח כנבחרת אז ברור שבהתחלה נעשה טעויות, זו נבחרת צעירה. המשחק הזה היה מאוד מועיל לנו. במחצית שוחחנו בחדר ההלבשה וידענו שהמשחק יהיה שלנו. התגברנו על הקשיים". לאונרדו בונוצ'י חיזק את דבריו: "סבלנו קצת, אבל זו נבחרת בבנייה, כזו שבונה את עצמה גם ברמת הכדורגל וגם בצד המנטאלי. אנחנו מתפתחים כנבחרת צעד אחר צעד ולעתים עדיף לנצח בצורה כזו מאשר בהצגה".




מי שזכה לרוב המחמאות הוא אינסינייה כמובן. "אין ספק שהטוב ביותר בנבחרת שלנו היה אינסינייה. לעתים הוא מרגיש, לא מייצר מספיק הזדמנויות, אבל השער הזה היה יצירת מופת של אומץ, טכניקה עילאית וקור רוח. מאותו רגע הוא פרץ. איזו מחצית שנייה נפלאה הייתה לו", נכתב ב"גאזטה". פדריקו ברנרדסקי נשאל האם הנבחרת תרגלה באימונים את התרגיל מבעיטת הקרן ואמר: "האמת שלא, אבל כשיש לך שחקן כמו לורנצו, לא צריך לעשות שום דבר חוץ מלהסתכל מהר אחד על השני, היה ברור מה אנחנו רוצים לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי