ניימאר נחקר: "אני רגוע, האמת תצא לאור במוקדם או מאוחר"

ניימאר
ניימאר | NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images

קפטן נבחרת ברזיל הגיע הלילה לחקירה, והמשיך להילחם על שמו הנקי, אחרי פרשת האונס שנקשרת אליו בשבועות האחרונים. "אני רק רוצה שהכל יסתיים". המתלוננת נגדו ביצעה שינוי נוסף

(גודל טקסט)

ניימאר, שלא ייקח חלק בקופה אמריקה שנפתח הלילה (בין שישי לשבת 03:15, שידור ישיר בספורט1) במולדתו, ממשיך להתעסק בחפותו בפרשת האונס שרודפת אותו מספר שבועות. כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל נחקר בליל יום חמישי האחרון בתחנת משטרה בסאו פאולו, כשעל פי הפרסומים, שהה שם לא פחות מחמש שעות.

לחקירה הגיע ניימאר כשהוא נעזר בקביים, זכר לפציעה שספג בקרסולו הימני במשחק הידידות נגד קטאר. מחוץ לחתנת המשטרה חיכו ב-200 אוהדים ומעריצים שבאו להביע תמיכה בכוכב, וכשהגיע הוא הוכנס במהירות לתוך התחנה.

בנוסף לתלונה על אונס שהגישה נג'ילה טרינדאדה כנגד ניימאר, השחקן נחקר גם של חשד שפרסם תמונות של המתלוננת ברשתות החברתיות ללא הסכמתה. לאחר חקירתו אמר: "תודה על כל ההודעות שקיבלתי עד עכשיו. אני רגוע. האמת תצא לאור במוקדם או מאוחר. כרגע אני רק רוצה שכל הפרשה הזאת תסתיים כמה שיותר מהר".

ניימאר.
ניימאר. "רק רוצה שכל הפרשה תסתיים כמה שיותר מהר" (Alexandre Schneider/Getty Images)

התובעת בתיק החקירה פלאביה מרליני אמרה: "הוא ענה על השאלות בצורה משביעת רצון והכחיש את ההאשמות נגדו. הוא לא השאיר ספק לגבי שאלות נוספות". בינתיים, לפי הפרסומים, טרינדאדה העסיקה עורך דין חדש שייצג אותה, לאחר שעורך דינה האחרון בחר שלא להמשיך בתפקידו כשגם השניים שקדמו לו בחרו לרדת מהתיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי