"זהב טהור": בספרד חגגו את הזכייה ה-5 ביורו הצעירות

שחקני נבחרת ספרד הצעירה
שחקני נבחרת ספרד הצעירה | MIGUEL MEDINA/AFP/Getty Images

"העתיד הוא שלכם", נכתב על החבורה של דה לה פואנטה. רואיס נבחר ל-MVP של הטורניר וזכה לשבחים ממאמנו בנאפולי: "אתה הגאווה של כולנו". סבאיוס הקדיש את הזכייה לרייס ז"ל ואמר: "שיחקתי ולכן היה לי ביטחון"

(גודל טקסט)
לפני שש שנים היו אלה איסקו, טיאגו אלקנטרה, אלברו מוראטה וז'ולן לופטגי, שחגגו באצטדיון טדי, ואתמול (ראשון) היו אלה דני סבאיוס, פביאן רואיס, דני אולמו ולואיס דה לה פואנטה שחגגו באצטדיון פריולי באיטליה. ספרד גברה 0:1 על גרמניה וזכתה ביורו הצעירות בפעם החמישית בתולדותיה, השתוותה לאיטליה, ועל הדרך סגרה חשבון עם הנבחרת שניצחה אותה לפני שנתיים.


"חמישיית הזהב", "היום בו ספרד לא יכלה להיכשל ושמה את הדובדבן שבקצפת", "ספרד זכתה עם כדורגל שקשה לא להתאהב בו", כל אלה הם רק חלק מהתיאורים ב"מארקה". "זהב טהור", "העתיד הוא שלכם, לה-רוחיטה" (נבחרת ספרד הצעירה), נכתב ב-"אס", שם צוין שכמה טבעי שפביאן רואיס, ה-MVP של הטורניר, ודני אולמו, שנבחר לשחקן המצטיין בגמר – כבשו את השערים.


פביאן רואיסהוא אחד השחקנים המבוקשים ביבשת ובנאפולי מאוד רוצים לראות אותו נשאר בקבוצה. מייד לאחר המשחק המאמן קרלו אנצ'לוטי והנשיא אאורליו דה סנטיס מיהרו לפרגן לו ברשתות החברתיות. "כל נאפולי גאה בך, ואני הראשון", כתב מאמנו, והנשיא כתב: "ברכות לפביאן, השחקן הטוב ביותר באליפות אירופה U21, ולנבחרת ספרד גם כמובן".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

️ Aquí tenéis la portada de hoy, 1 de julio ORO PURO

A post shared by Diario AS (@diarioas) on



ואיך הכוכב סיכם את המשחק? "אתה לא יכול לבקש יותר מזה, הזכייה בתואר היא חלום", אמר רואיס, "הכל התחיל לרעתנו. הפסדנו לאיטליה והיה הרבה לחץ, אבל הקבוצה ידעה להתעלות, לב ואומץ היו המפתח שלנו, כל אחד נתן את המקסימום. השתפרנו בכל משחק. השער? מיקל מסר לי מצוין, ההגנה נסוגה וסמכתי על יכולת הבעיטה שלי. אני רוצה לחגוג ואז לנוח עם המשפחה והחברים אחרי קיץ ארוץ. אני מודה לאוהדים".


דני סבאיוס אמר לאחר המשחק: "כשאני לא משחק אני לא אותו אדם, אין לי ביטחון. בטורניר הזה שיחקתי כל הזמן, פתחתי בהרכב, היה לי ביטחון. אני חייב להתנתק קצת עכשיו לאחר השמחה הזו ואז לחשוב על העתיד. אני שמח שעכשיו זכינו בתואר, זה פרס גדול. גרמניה נבחרת מעולה אבל היינו טובים במשך כל 90 הדקות". השחקן הקדיש את התואר לחוסה אנטוניו רייס ז"ל שנהרג בתאונת דרכים.


המאמן לואיס דה לא פואנטה סיכם: "דמיינתי ניצחון כזה ואנחנו מרגישים נפלא, עמדנו מול נבחרת חזקה שהיא כוח אמיתי. הזכייה בטורניר הייתה לא קלה. אנחנו שמחים ונתאושש עוד כמה ימים. ידענו לעמוד בלחץ בדקות הקשות. השחקנים שלי הם שחקנים נפלאים שצריכים לקבל את האמון של הכדורגל הספרדי, המועדונים צריכים לתת להם לשחק, הם דור יוצא מן הכלל".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי