צפו: דאבור עלה מהספסל, סביליה גברה 1:2 על ליברפול

אלחנדרו פוסו
אלחנדרו פוסו | Tim Bradbury/Getty Images

החלוץ נכנס בפתיחת המחצית השנייה והוחלף בדקה ה-82 בעקבות חיסרון מספרי אליו נקלעה קבוצתו, אבל נוליטו (37) ופוסו בתוספת הזמן הכניעו את אלופת אירופה, שרק השוותה זמנית משער של אוריגי (44)

(גודל טקסט)
בראיון שהעניק לפני כעשרה ימים, מואנס דאבור שוחח עם התקשורת הספרדית גם על כך שהוא מצפה למפגש עם מוחמד סלאח כשקבוצתו החדשה, סביליה, תתמודד מול ליברפול במסגרת משחקי ההכנה בארצות הברית. אז הכוכב המצרי אמנם נעדר ממסע המשחקים של המייטירדס כחלק מהמנוחה לה הוא זוכה אחרי אליפות אפריקה, אבל הכוכב הישראלי יכול לפחות להתנחם בכך שלזכותו ניצחון על לא אחרת מאשר אלופת אירופה.


אחרי שליברפול הפסידה בסוף השבוע 3:2 לדורטמונד במשחקה הראשון מאז אותו גמר ליגת  אלופות לפני חודש וחצי, שחקניו של יורגן קלופ, ביניהם וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון וגורג'יניו ויינאלדום לצד צעירים וכאלה שיזכו בעיקר לעלות מהספסל לאורך העונה, רשמו הפסד נוסף והפעם 2:1 לאנדלוסים. דאבור עלה מהספסל לפתיחת המחצית השנייה במקום לוק דה יונג, רכש נוסף שבצעה סביליה כחלק ממהפך שעברה בקיץ, אולם לא זכה לסיים את ההתמודדות והוחלף בעצמו בדקה ה-82 מכיוון שקבוצתו נותרה ב-10 שחקנים.


סביליה עלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-37 מבעיטה של נוליטו, שהגיע ראשון לכדור רוחב שהעביר חסוס נבאס, אלא שעוד לפני המחצית, בדקה ה-44, הצליח דיבוק אוריגי להשוות ל-1:1 אחרי כדור קרן של טרנט אלכסנדר ארנולד. 


קלופ החליף את כל ה-11 שלו במחצית השנייה, גם ז'ולן לופטגי מנגד החליף כמעט את כל שחקניו עם העלייה לחצי השני, אבל ההכרעה הושגה רק בדקה ה-90, לאחר שמוניר חדאדי מצא את אנחל פוסו, האחרון עבר את סיון מיניולה בין הקורות של אלופת אירופה וקבע 1:2 בסיום, כל זאת ב-10 שחקנים בעקבות כרטיס אדום שספג הצרפתי ז'וריס גנאניון בדקה ה-76.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי