כמעט הפסד מביך: 3:3 ליובנטוס נגד כוכבי הליגה הקוריאנית

שחקני יובנטוס
שחקני יובנטוס | Yifan Ding/Gettyimages

ללא רונאלדו שקיבל מנוחה, הגברת הזקנה ניצלה ממעידה רק בזכות שני שערים ברבע השעה האחרונה מרגלי מטווידי (77) ופריירה (81). אוסמאר (7), ססיניה (40) וטגארט (49) כבשו למארחת, מורטורה (11) השווה זמנית

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס ממשיכה במשחקי ההכנה שלה באסיה לקראת פתיחת הסרייה A בעוד כחודש, והיום (שישי) ערכה משחק נגד כוכבי הליגה הקוריאנית. מאוריציו סארי בחר לא לעלות עם כריסטיאנו רונאלדו, אבל מלבדו ההרכב היה פחות או יותר ההרכב הראשון – עם סשצ'ני, דה ליכט, פיאניץ', ברנרדסקי, היגוואין ושאר הכוכבים.

אלא שזה לא ממש עזר לזברות, שבאופן מפתיע נקלעו לפיגור מרגלי אוסמאר הספרדי, שחקן סיאול, כבר בדקה השביעית. סימונה מורטורה השווה מהר מאוד בדקה ה-11, אבל הברזילאי ססיניה החזיר את היתרון לקבוצה המארחת בדקה ה-40.בתחילת המחצית השנייה זה כבר היה 1:3, מרגלי חלוץ סוון בלווינגס אדם טגארט האוסטרלי, וסארי נאלץ לערוך מספר חילופים. הוא הכניס את בופון (במקום פינסוליו שנכנס באמצע המחצית הראשונה), ראביו ומטווידי. האחרון החזיר לו עם שער מצמק בדקה ה-77, וכעבור ארבע דקות היה זה מתיאוס פריירה שכבש את השוויון והציל את יובנטוס מהפסד מביך.

אלופת איטליה תחזור כעת לאימונים ותפגוש את אתלטיקו מדריד ב-10 באוגוסט, בדיוק שבועיים לפני פתיחת העונה בליגה האיטלקית. האם היא תסיים אותה עם אליפות תשיעית ברציפות? האם היא תלך עד הסוף בליגת האלופות? נחכה ונראה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי