מראדונה מתאושש מהניתוח: "אני מרגיש כמו בגיל 15"

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | Gettyimages

קפטן נבחרת ארגנטינה ואלוף העולם לשעבר החל בשיקום, לאחר שנותח ברגלו השמאלית עקב כאבים עזים שהרגיש: "החלפנו את כל ברכו הימנית, רגלו השמאלית החלה גם להישבר בגלל הבעיה שסבל ממנה"

(גודל טקסט)
דייגו מראדונה שב היום (שני) ללכת. מספר 10 האגדי סבל בתקופה האחרונה מכאבים עזים בברכו הימנית, ובסוף השבוע האחרון עבר ניתוח באיזור, בו הוצבה לו פרוטזה מיוחדת כדי לשים סוף לבעיות התנועה שסבל. אלוף העולם לשעבר העלה היום סרטון לחשבון האינסטגרם הרשמי שלו ובו כתב: "היום הלכתי שוב, כמו שהייתי בגיל 15. אני מודה לכל מי שטיפל בי".


במהלך קטע הווידאו הקצר ניתן לראות את קפטן נבחרת ארגנטינה לשעבר פוסע בבית החולים, כשהוא מסתייע בעזרה של רופאיו. רגלו הימנית מכוסה כולה בסד, אשר מקבע את אותה לגמרי. בנוסף, ניתן לשמוע אדם איש מקצוע נוסף, שמאשר כי הוא דייגו צועד טוב.


על מנת לטפל במצבו, מראדונה נאלץ לעזוב לפני כחודש וחצי את דוראדוס דה סינאלוה המקסיקנית, אותה אימן בשנתיים האחרונות. "הוחלפו למראדונה את ברך ימין", אמר הרופא המנתח והוסיף, "זו הייתה בעיה קשה בברך, אשר גרמה לו בעיות קשות בהליכה ובעיקר כאבים רבים. לאדם רגיל יש פריקת ברך של חמש מעלות, ואילו במקרה של דייגו זה היה 20".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoy volví a caminar como cuando tenía 15 años. Muchas gracias a mi cirujano @Dr.Eyharchet, y a todos los que me cuidan en la #ClinicaOlivos. ❤

A post shared by Diego Maradona (@maradona) on



הרופא הסביר כי רגלו השמאלית ניזוקה גם היא: "הבעיה גרמה לגופו לנטות לצד שמאל, וכך כל משקל גופו לא רק שגרם לבעיות ברגל ימין, הוא גם החל לשבור את השמאלית". בעתיד ייאלץ מראדונה לעבור ניתוח דומה ברגלו השנייה המפורסמת: "אם הגוף יגיב טוב לאחר ההליכים הרפואיים, ולא יווצר זיהום, בעוד כחודש עד חודשיים, הוא אמור לצעוד באופן רגיל" סיכם רופאו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי