צפו: אאוגסבורג הודחה על ידי קבוצה מהליגה הרביעית, הופנהיים התקשתה

שחקני ורל חוגגים
שחקני ורל חוגגים | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

הפתעה גדולה נרשמה ביום המשחקים השני של המפעל, כשהקבוצה מהבונדסליגה נכנעה לתצוגה מדהימה של ורל, מליגת מחוז מערב. הכחולים העפילו רק בבעיטות הכרעה, לאחר 3:3 דרמטי. לברקוזן ושאלקה עלו ללא בעיות

(גודל טקסט)
חגיגת משחקי הגביע המשיכה היום (שבת) בגרמניה, לאחר שלושת המשחקים שפתחו אתמול את משחקי המפעל. אוהדי הכדורגל בגרמניה יזכרו לזמן רב את השם ורל, הקבוצה מהליגה הרביעית שאירחה היום את אוגסבורג מהבונדסליגה והדיחה אותה כבר במשחק הראשון. הופנהיים סיפקה משחק דרמטי נגד קיקרז מהליגה השלישית, שהוכרע רק לטובת הכחולים רק בבעיטות הכרעה. באייר לברקוזן של פטר בוס טיילה נגד אאכן, בעוד שאלקה דרסה 0:5 את דרוכטרזן המסכנה. ורדר ברמן הביסה 1:6 במשחק מרגש של קלאודיו פיזארו.


ורל – אאוגסבורג 1:2
ההפתעה הגדולה של יום המשחקים בגרמניה. ורל, המשחקת בליגת מחוז מערב גרמניה, הרביעית בדירוג הליגות, הביכה את אאוגסבורג מהבונדסליגה הראשונה והדהימה את כולם. שער עצמי של מארק סוצ'י הצ'כי התחיל את הדרמה, ורון שאלנגברג קבע 0:2 שחתם מחצית ראשונה היסטורית. בחצי השני אאוגסבורג נלחמה בשיניה על הישארותה בגביע, ואף צימקה ל-2:1 לקראת הסיום מנקודת הפנדל, אך לא הצליחה מעבר לזה, וסיימה את דרכה בגביע כבר במשחקה הראשון.


אלמניה אאכן – באייר לברקוזן 4:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
באייר לברקוזן של פטר בוס לא התקשתה יותר מדי נגד אלמניה אאכן, בעבר קבוצה קבועה בליגה השנייה אך בשנים האחרונים ירדה לליגה הרביעית. חניכיו של בוס נעזרו תחילה בשער עצמי שהעניק את היתרון, וקווין וולנד הכפיל. סטיבן בטרילו הספיק רק לצמק ל-2:1, אך לאון ביילי, החלוץ הג'מייקני הצעיר סיים מהלך טוב של לברקוזן וכבש את השלישי. אקורד הסיום במשחק הגיע מכיוונו של הכישרון הצעיר קאי האברץ, שקבע 1:4 אשר נשמר עד השריקה האחרונה.




דרוכטרזן – שאלקה 5:0
יחסי הכוחות באצטדיון הצנוע של דרוכטרזן היו ברורים, ונראה ששאלקה טיילה על כר הדשא. שער קליל מול רשת חשופה של החלוץ סטיבן שקזיבסקי שבר את הקרח בהתמודדות, גידו בורגסטלר ניצל טעות של ההגנה כדי לקבוע 0:2. דניאל קליגורי כבש את השלישי מהנקודה הלבנה ומוניר מרקאן כבר קבע 0:4 מרשים לקבוצתו. הקינוח הגיע מרגלו של אמין האריט, שכבש את החמישי וסיכם משחק מהנה עבור שאלקה בדרוכטרזן.


וורצבורג קיקרז – הופנהיים 3:3 (5:4 בפנדלים). לחצו כאן וצפו בתקציר
לאחר הדחתה של אאוגסבורג, הופנהיים לא רצתה להיות הקורבן הבא בגביע של הסינדרלה הבאה. חניכיו של אלפרד שרודר עלו כבר ליתרון 0:2 על וורצבורג קיקרז מהליגה השלישית, משערים של קאדרבק ובבו אך כאן בדיוק החלה הדרמה. היריבה הצנועה לא ויתרה על המשחק, ואף צימקה מרגליי פאביו קאופמן, שסחט גם פנדל דרמטי בדקות הסיום והשיוויון הדרמטי הושג בעזרת פנדל טוב של אלביון ורנזי, והתמודדות הלכה להארכה.


בדקות ההארכה היה נראה כי היתרון הגופני של הופנהיים יבוא לידי ביטוי, במיוחד לאחר שאדם סלאי כבש את ה-2:3 לקבוצתו. אך שחקני קיקרז שוב לא הרימו ידיים, ולאחר בליץ אדיר על השער היריב, השיגו את ה-3:3 מראשו של לוקה פפייפר, ששלח את המשחק לבעיטות הכרעה. הדרמה לא הפסיקה גם בפנדלים, כשהופנהיים פספסה הזדמנות לכבוש את הפנדל המכריע, ובמקביל קיקרז השוו ל-4:4. לרוע מזלם של האדומים, הנדריק האנסן החמיץ את הבעיטה השישית והעניק להופנהיים את הכרטיס לשלב הבא.



דלמנהורסט – ורדר ברמן 6:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הסיפור הרומנטי של הערב הגיע מכיוונה של ורדר ברמן, שהתארחה אצל דלמנהורסט מהליגה השישית. כמובן שהפערים בין הצדדים היו ברורים, והאורחים מהבונדסליגה לא הורידו לרגע את הרגל מהדוושה, בדרך ל-1:4 בסיום המחצית הראשונה, משערים של ארבעה שחקנים שונים: יויא אוסקו היפני, ניקלס מויסנדר, מילוט ראשיצה ודייבי קלאסן. במהלך המחצית השנייה נכנס לכר הדשא קלאודיו פיזארו הפרואני, שבגיל 41 עדיין הראה כמה הוא עדיין שחקן איכותי והשלים צמד מהיר, כולל שער סולו מרשים שקבע 1:6 מוחץ. את השער לזכות המקומיים כבש תום שמידט.


תוצאות נוספות:
דזנדרוף – דינאמו דרזדן 3:0
קייזרסלאוטרן – מיינץ 2:0
מגדבורג – פרייבורג 1:0 (לאחר ההארכה)
נורדהאוזן – ארזגבירגה 4:1
ויקטוריה ברלין – ארמיניה בילפלד 1:0
וילינגן – דיסלדורף 3:1 (לאחר ההארכה)
אולם – היידנהיים 2:0
באונטאל – בוכום 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי