צפו: ז'ואאו פליקס כיכב ב-1:2 של אתלטיקו מדריד על יובנטוס

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | האתר הרשמי

הרכש הפורטוגלי החדש מסר ללמאר (24) וגם קיבל ממנו בחזרה בישול ענק (33) כדי לתת לקולצ'ונרוס את הניצחון בגביע האלופות, בין לבין חדירה (29) השווה בשער נהדר. דנילו עלה מהספסל לבכורה במדי הזברות

(גודל טקסט)
בעוד באנגליה ובעוד ליגות העונה כבר החלה, הרבה קבוצות מאיטליה וספרד ממשיכות את משחקי ההכנה שלהן. גביע האלופות הפגיש היום (שבת) את אתלטיקו מדריד ויובנטוס, שתי קבוצות צמרת מהליגות הנ"ל, למשחק ידידות בו ניצחו הקולצ'ונרוס 1:2.


כחצי שנה לאחר שהדיחה אלופת איטליה את דייגו סימאונה ושחקניו בשמינית גמר ליגת האלופות, שני מועדוני הפאר נפגשו פעם נוספת והפעם היתה זו הקבוצה הספרדית שיצאה כשידה על העליונה. ז'ואאו פליקס, הרכש החדש מבנפיקה, הצטיין ובדקה ה-24 הוא הכניס כדור לתוך הרחבה אליו הגיע תומא למאר שהמשיך פנימה.


ליובנטוס לקחו חמש דקות בלבד לחזור למשחק, וסמי חדירה כבש שער נהדר מרחוק כדי להשוות, אבל הפורטוגלי של אתלטיקו לא אמר את המילה האחרונה ובדקה ה-33 למאר החזיר לו עם כדור עומק אדיר אליו הגיע פליקס ראשון והכניע את שצ'סני.




דנילו, שהגיע בטרייד ממנצ'סטר סיטי במקום ז'ואאו קאנסלו, עלה כמחליף בדקה ה-71 על חשבון דה שיליו. בדקות המעטות שלו על הדשא הוא לא הציג משחק ענק, אבל השתלב היטב במערך והוכיח שהוא התחבר לחבריו החדשים. זה לא עזר ליובה להבקיע שוב שער שוויון והמשחק נגמר ב-1:1.


עבור שתי הקבוצות זהו ניסוי הכלים האחרון לפני פתיחת הליגה בסופ"ש הבא, כשאתלטיקו תפתח אותו במשחק בית נגד חטאפה ואילו יובה תתארח אצל פארמה לפני שתפגוש את נאפולי כבר במחזור השני בסוף אוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי