פרנק למפארד אופטימי: "צ'לסי יכולה לנצח את ליברפול"

פרנק למפארד, סזאר אזפיליקווטה
פרנק למפארד, סזאר אזפיליקווטה | Michael Regan/Getty Images

המנג'ר דיבר לקראת הסופרקאפ האירופי נגד הקבוצה של יורגן קלופ: "יהיה קשה מאוד. נצטרך לעשות את המקסימום". אספיליקווטה הוסיף: "אין הרבה הזדמנויות לשחק במשחק הזה. התואר חשוב לנו"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
צ'לסי של פרנק למפארד תפגוש מחר (רביעי, 22:00) את ליברפול במסגרת הסופרקאפ האירופי באיסטנבול. עוד לפני, המאמן החדש התייצב מול המיקרופונים ושידר אופטימיות לשחקניו לקראת המשחק נגד אלופת אירופה: "אנחנו מודעים לקושי שיהיה לנו. זה הולך להיות מבחן גדול עבורנו. אני מאמין שאם נעשה את המקסימום, אנחנו יכולים לנצח". בהמשך עדכן כוכב העבר לגבי מצבם של שני שחקניו הפצועים, וויליאן ואנטוניו רודיגר ואישר כי הם יישבו על הספסל.


בנוסף, למפארד חשף כי אנגולו קאנטה ספג פציעה קטנה בתבוסה 4:0 למנצ'סטר יונייטד ולפני שריקת הפתיחה יעריכו את כשירותו. "בהחלט קרו הרבה דברים השבוע, אבל הייתי מוכן לכל לזה. נצטרך לראות מה יקרה בהמשך של רכבת ההרים הזו".


צמד הספרדים, סזאר אספיליקווטה ופדרו, שצפוי לפתוח בהרכב בהתמודדות, עלו לאחר מאמנם ושיתפו את דעתם על התואר הנכסף: "זה גביע אירופי" אמר אספיליקווטה והוסיף: "אין הרבה הזדמנויות לשחק במשחק כזה. הפסדנו אותו ב-2012 וגם ב-2013 ואנחנו מקווים שהפעם נזכה בו. אנחנו מודעים לחשיבותו". מיד אחריו, פדרו הבהיר: "המוטיבציה שלי לזכות בתארים עם צ'לסי עדיין גבוהה. שמח לשחק בעוד גמר". בעברו הניף הספרדי את הגביע שלוש פעמים עם ברצלונה.




"ליברפול היא קבוצה טובה עם הרבה שחקנים איכותיים, ובגלל זה יהיה קשה מאוד עבורנו. נצטרף לקרוא את המשחק טוב, להישאר קומפקטיים ולנצל את ההזדמנויות שיהיו לנו על מנת שתהיה לנו אפשרות לנצח" סיכם הקיצוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי