צפו בתקציר: שער ובישול לניימאר ב-2:2 של ברזיל נגד קולומביה

ניימאר
ניימאר | RHONA WISE/AFP/Getty Images

שחקנה של פ.ס.ז' בהופעה מצוינת, סידר לקאסמירו גול בנגיחה (19) וסיים התקפה מקרוב לאחר כדור רוחב של דני אלבס (58). בין לבין לואיס מוריאל הפך זמנית את התוצאה עם צמד (25 פנדל ו-34)

(גודל טקסט)

במקביל למשחקי מוקדמות יורו 2020, נבחרות דרום אמריקה מעבירות את פגרת הנבחרות במשחקי ידידות חסרי משמעות, אבל הלילה (בין שישי לשבת) נערך מפגש מסקרן במיוחד בין ברזיל לקולומביה במיאמי כאשר את מרכז העניינים תפס ניימאר, שלאחר הסאגה הארוכה של הקיץ עם דיבורים אינסופיים על מעבר לברצלונה, קיבל דקות ראשונות העונה.

השחקן היקר בעולם ערך הופעה נהדרת וכבר אחרי 19 דקות עזר לסלסאו לעלות ליתרון כאשר הרים קרן מדויקת למרכז הרחבה וקשרה של ריאל מדריד קאסמירו עלה גבוה מעל כולם.

היתרון החזיק שש דקות בלבד, חלוצה החדש של אטאלנטה לואיס מוריאל הוכשל ברחבה על ידי אלכס סנדרו שהרים רגל גבוה והשופט פסק לפנדל. מוריאל גם ניגש לכדור ואיזן את התוצאה. בדקה ה-34 לואיס מוריאל השלים את המהפך – חברו לחוד ההתקפה דובאן ספאטה סידר לחברו לחוד ההתקפה כדור לחרבה ומוריאל בעט כדור חד מימין וקבע 1:2 קולומביאני.


חוזר לחייך. ניימאר (RHONA WISE/AFP/Getty Images)

אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לניימאר – בדקה ה-58 הכוכב הברזילאי קיבל כדור רוחב מחברו הטוב דני אלבס ומה שנותר לשחקנה של פ.ס.ז' והוא לדחוק מקרוב את השער ה-61 שלו במדים הלאומיים וקבע את תוצאת המשחק והחזיר לניימאר את החיוך לפנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי