אריקסן, סילבה וקבאני: נבחרת השחקנים החופשיים בקיץ 2020

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Gettyimages

ב"מארקה" ניצלו את פגרת הנבחרות כדי לבחור את ה-11 הטובים ביותר שיכולים לעבור ללא תמורה בסיום העונה, כוכבי טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן ברשימה לצד שחקנים כמו וויליאן מצ'לסי ומרטנס מנאפולי

(גודל טקסט)
חודש וחצי לפתיחת חלון ההעברות של ינואר באירופה, ב"מארקה" החליטו הבוקר (חמישי) להרכיב את נבחרת השחקנים החופשיים בקיץ 2020. כידוע, כל שחקן שמסיים את חוזהו רשאי חצי שנה קודם לכן לנהל מו"מ על מעבר ללא תמורה בסיום החוזה ולכן החודש הקרוב יהיה קריטי במיוחד לעתידם – יהיו כאלה שיזכו להצעות מפתות להאריך חוזה, אחרים כבר יחלו לפזול לכיוונים אחרים ויהיו את אלה שבמהרה יבינו שעליהם למצוא בית חדש ואולי אף יימכרו כבר בינואר בעלות מינימלית, לפני שהם יעזבו מבלי שקבוצתם תזכה אפילו לאגורה שחוקה.


בניגוד לעונות קודמות, לקראת קיץ 2020 נראה שישנם מספר שחקנים מאוד אטרקטיביים שחוזיהם מסתיימים בקיץ ושהתחרות על שירותם תהיה גדולה מהרגיל. השם החם ביותר הוא של קשר טוטנהאם ונבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן שמוערך על פי "טרנספרמרקט" ב-100 מיליון יורו ועל פי פרסומים עשוי לעבור לריאל מדריד כבר בינואר הקרוב במחיר נמוך בעשרות מיליוני יורו משוויו, אחרי שהוא הוזכר כמועמד לבלאנקוס גם בקיץ האחרון. 



תקופה קריטית. אריקסן (Catherine Ivill/Getty Images)


שחקנים נוספים שעשויים להיות על המדף ויעוררו עניין רב בכל העולם הם אדינסון קבאני מפריס בן ז'רמן, וויליאן שצ'לסי סביר להניח תנסה להשאירו, דריס מרטנס מנאפולי, הבלמים טובי אלדרווירלד ויאן ורטונחן הם שחקנים נוספים שטוטנהאם עלולה לאבד וגם נמניה מאטיץ' שיעזוב את מנצ'סטר יונייטד. דויד סילבה, קשר מנצ'סטר סיטי, כבר אישר שהוא לא יאריך את חוזהו בקבוצה ועל פי ההשערות הוא יעבור לארצות הברית וספרדי נוסף שלא יישאר באנגליה על פי המסתמן הוא פדרו, שספק גדול אם ימשיך בצ'לסי.


רק נזכיר שב"טרנספרמרקט" בחרו קבוצה דומה לפני כשבועיים עם מספר שינויים, כששם הם גם ציינו את לוקה מודריץ' מריאל מדריד, שלא הוזכר כלל בכתבה ב"מארקה", ובין הקורות הם בחרו בואלכסנדר נובל משאלקה כשוער הטוב ביותר שמסיים חוזה.


הרכב השחקנים החופשיים ב-2020: ג'ו הארט (ברנלי), תומא מונייה (פ.ס.ז'), סטפן סאביץ' (אתלטיקו מדריד), טובי אלדרווירלד (טוטנהאם), יאן ורטונחן (טוטנהאם), אבר באנגה (סביליה), כריסטיאן אריקסן (טוטנהאם), דויד סילבה (מנצ'סטר סיטי), וויליאן (צ'לסי), דריס מרטנס (נאפולי), אדינסון קבאני (פ.ס.ז').


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי