דני אלבס: "רגילים לנצח את ארגנטינה במשחקים עם משמעות"

דני אלבס
דני אלבס | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

המגן הברזילאי, שלא היה בסגל הנבחרת בהפסד 1:0 בסוף השבוע בערב הסעודית, עקץ את היריבה המושבעת רגע לפני עלייתה לכר הדשא בבלומפילד. וגם: מאזן האבלסיסלטה נגד אורוגוואי

(גודל טקסט)
שעות ספורות לפני שנבחרת ארגנטינה תפגוש את אורוגוואי באצטדיון בלומפילד בתל אביב למשחק הכנה אחרון של השתיים לקראת פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022, ליאו מסי וחבריו לאלביסלסטה ספגו עקיצה מהיריבה המושבעת ברזיל, אותה ניצחו רק לפני שלושה ימים 0:1 בערב הסעודית. ומי עקץ? מגן סאו פאולו והסלסאו, דני אלבס שלא השתייך לסגל במשחק האחרון.


ארגנטינה גברה 0:1 על זוכת הקופה אמריקה האחרון מפנדל של ליאו מסי, הפרעוש יותר נכון נעצר אצל אליסון והבקיע מהכדור החוזר אחרי שדקות בודדות קודם לכן היה זה גבריאל ז'סוס שהחמיץ פנדל, אבל לאקס ברצלונה ופריז סן ז'רמן זה לא הפריע להצהיר: "אנחנו רגילים לנצח אותם ובדרך כלל גם עושים את זה במשחקים שיש להם משמעות".


אלבס, שהיה קפטן הסלסאו בקופה אמריקה בקיץ שברזיל אירחה וכאמור גם זכתה בו, היה שותף להדחת נבחרת ארגנטינה בחצי הגמר, אז זה הסתיים ב-0:2 משערים של גבריאל ז'סוס ורוברטו פירמינו. במפגשים שנערכו בתאריכים רשמיים של מסגרת פיפ"א, לארגנטינה 39 ניצחונות, לברזיל 44 ו-22 משחקים הסתיימו ללא הכרעה. אלבס, אגב, שיחק בסוף השבוע במסגרת הליגה הברזילאית נגד סנטוס וגם כבש את שערו השני כשהשווה ל-1:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום.



דני אלבס. נשאר בברזיל וכבש בסאו פאולו (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)


ואם כבר ארגנטינה, אז לקראת המשחק הערב מול אורוגוואי – נבחרת שכלל לא הפסידה ב-2019 למעט דו קרב פנדלים שהדיח אותה מהקופה אמריקה – המאזן בין הנבחרות אחרי 188 משחקים הוא 86 ניצחונות לארגנטינה, 44 משחקים הסתיימו בתיקו ולנבחרת הסלסטה 58 ניצחונות. ממוצע השערים במשחקים אלה הינו 2.81, כשארגנטינה כבשה 300 שערים ואורוגוואי 229. עם זאת, שלושת המשחקים האחרונים הסתיימו ב-0:0 (1.9.2017), ופעמיים 0:1 לארגנטינה (ב-2015 וב-2016).


נבחרת אורוגוואי,שאתמול ערכה אימון מסכם באצטדיון בנתניה, ערכה הבוקר אימון קליל במלון בתל אביב ושיתפה את הפעילות בשידור חי ברשתות החברתיות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי