העברות: באבל חזר לאייאקס, פרננדש יחתום ביונייטד?

ראיין באבל
ראיין באבל | האתר הרשמי

שחקן הכנף בן ה-33, הושאל לאלופה ההולנדית עד תום העונה. נציגי ספורטינג הגיעו למנצ'סטר כדי להשלים את עסקת הענק. וגם: נאפולי צירפה קשר, צ'יצ'ריטו שוקל לעזוב את סביליה וקיארטנסון עזב את קאזאן

(גודל טקסט)
רשמי
* ראיין באבל חזר לאייאקס. שחקן הכנף בן ה-33 מגיע לקדנציה שלישית במדי האלופה ההולנדית לאחר שעבר בהשאלה מגלאטסראיי עד תום העונה. הקבוצה הטורקית הרוויחה 1.5 מיליון יורו עבור העסקה.

* הקשר דייגו דמה, עזב את לייפציג לאחר חמש שנים ונמכר לנאפולי תמורת 12 מיליון יורו. הגרמני-איטלקי בן ה-28 היה השריד האחרון של הקבוצה הגרמנית מימיה בליגה השלישית. 


* וידאר קיארטאנסון סיים תקופת השאלה מאכזבת בקאזאן וחזר לרוסטוב. לפי הדיווחים אקס מכבי תל אביב עשוי לחזור בשבדיה.

שמועות
* נראה שמדובר בעניין של זמן עד שמנצ'סטר יונייטד תכריז על צירופו של קשר ספורטינג ליסבון, ברונו פרננדש. הקשר צפוי לעלות כ-70 מיליון יורו, סכום שיונייטד כנראה מפנימה שלא תהיה לה ברירה לשלם אחרי שגם בקיץ זכה לביקוש ולא שוחרר בדרישה לקבל את המחיר בו המועדון נקב. נציגי המועדון מליסבון כבר הגיעו למנצ'סטר כדי לקדים את המו"מ אחרי שאולה גונאר סולשיאר ועוזרו צפו בשחקן השבוע כדי לקבל החלטה סופית על צירופו.

* ברונו פרננדש צפוי להגיע למנצ'סטר יונייטד אחרי שאמרה ג'אן סירב לעזוב את יובנטוס לטובת השדים האדומים, זכר לימיו בליברפול.

* פורטוגלי אחר שעשוי לעבור לפרמיירליג בקרוב הוא ג'דסון פרננדש, קשר בנפיקה שמחוזר אחרי טוטנהאם ו-ווסטהאם.

* מעבר אפשרי של ארתורו וידאל מברצלונה לאינטר מרחף כבר הרבה זמן ותקופה ארוכה נטען שהקטלונים ממתינים להצעה בגובה 20 מיליון יורו מהנראזורי כדי לשחררו, אבל כעת מדווח שאם מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה יעזוב בקרוב, הקשר לא ישוחרר.


עתידו של ואלוורדה ישפיע גם כן. וידאל (Alex Caparros/Getty Images)

* פיורנטינה צירפה את פטריק קוטרונה בהשאלה מוולבס ומי שעשוי לעזוב את פירצה הוא הכוכב פדריקו קייזה שאביו נועד עם נציגי יובנטוס, אינטר וליברפול לפי הדיווח.

* צ'לסי פנתה ראשונה ונדחתה על ידי ליון, אבל ההצעות עבור מוסא דמבלה לא פוסקות. בליון מסרבים שהוא יסיים את העונה בקבוצה, אבל התחרות על שירותיו גוברת וגם מנצ'סטר יונייטד נכנסה כעת לתמונה. ב"סקיי" גם נכתב פעם נוספת על כך שהשדים האדומים ינסו לצרף את כוכב וולבס ונבחרת מקסיקו, ראול חימנס.

* פפה ריינה צפוי לחתים בקרוב באסטון וילה ובכך ישלים קאמבק נפלא לפרמיירליג. הוא יגיע בהשאלה ממילאן ויתפוס בין הקורות את מקומו של טום היטון שנפצע וגמר את העונה. הרוסונרי צפויים לצרף את אסמיר בגוביץ' כדי שישמש כשוער השני עד תום העונה.

* יובנטוס הציעה לפאולו דיבאלה חוזה חדש, בסך הכל כחצי שנה אחרי שהקשר כבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון.


דיבאלה. השתנה הרבה מאז בקיץ (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

* הבלם סימון קאייר צפוי לעבור היום בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו בהשאלה מאטאלנטה למילאן, אך נזכיר כי הוא שייך לסביליה – ממנה הושאל לאיטליה.

* אינטר במו"מ מאוד מתקדם עם צ'לסי על צירופו של אוליבייה ז'ירו. חלוץ נבחרת צרפת זכה לדקות בודדות השנה והפערים בין המועדונים עומדים כרגע על מיליון יורו בלבד.

* לא רק מואנס דאבור: אחרי שחלוץ נבחרת ישראל נמכר להופנהיים, גם צ'יצ'ריטו שוקל לעזוב את סביליה ועל הפרק נמצאת הצעה מלוס אנג'לס גלאקסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי