א.א.ק במתקפה נגד גרינפלד: "יווני לא היה שופט גרוע יותר"

אוראל גרינפלד
אוראל גרינפלד | אריאל שלום

שופט העלית של אופ"א ניהל את משחק הצמרת ביוון שהסתיים בניצחון פאוק סלוניקי מכדור עונשין, הצהובים מאתונה הפנו אצבע מאשימה בהודעה רשמית: "תוהים על פי אילו קריטריונים הוא נבחר"

(גודל טקסט)

בכדורגל היווני החליטו להימנע מסיכונים מיותרים ושיתוף הפעולה בין ההתאחדות היוונית לישראלית הסתיים בשיבוצו של שופט העלית של אופ"א, אוראל גרינפלד לניהול משחק הצמרת בין פאוק סלוניקי לא.א.ק אתונה, מפגש בין השנייה בטבלה לשלישית, אבל סערה בסיום בהחלט נרשמה בעקבות החלטות השופט – כשהאורחת מאתונה אף פרסמה הודעה רשמית שהפנתה טענות קשות לעבר הישראלי לאחר שהפסידה 1:0.

פנדל מוצלח של וירינייה בדקה ה-57 העניק לפאוק סלוניקי את שלוש הנקודות, אבל האורחת מאתונה זעמה על התנהלות הישראלי וטענה שלא רק שמדובר בעבירה גבולית, אלא שהמהלך מתחיל בעבירה של שחקן פאוק שדוחף ברחבה. בנוסף, אנשי א.א.ק בהודעתם טענו לשני אירועים גבוליים נוספים, כאשר נגיעת יד ברחבה של שחקן פאוק אולי הייתה צריכה להסתיים בפנדל לזכותם וכן הכשלה ברחבה שזכתה להתעלמות הישראלי ושופטי ה-VAR שסייעו לו.

"אנחנו תוהים כמה זה יכול היה להיות יותר גרוע עם שופט יווני", הודיעה א.א.ק אתונה, "אנחנו גם תוהים על פי אילו קריטריונים בחר מר פריירה (יו"ר ההתאחדות ביוון), שהוא האחראי הבלעדי לתוצאת הדרבי היום בסלוניקי. אולי במקום להימנע משימוש בשופטים יווניים, עדיף לכדורגל היווני להימנע מפריירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי