וואקמה סחף את קבוצתו לפסגה: "הניגרי הכי עקבי באירופה"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | מסך

ברשתות החברתיות החמיאו לאקס באר שבע, שכבש את שערו השמיני העונה בליגה הטורקית וסידר לקבוצתו את המקום הראשון בטבלה אחרי 0:2 בחוץ נגד גנצ'לרביליג'י. "אני שמח בטרבזונספור", הבהיר הכוכב כשנשאל על עתידו

(גודל טקסט)

שמונה שערים וחמישה בישולים, זה המאזן המרשים של טוני וואקמה אחרי 20 מחזורים בליגה הטורקית. אמש (שבת) אקס הפועל באר שבע כבש באלגנטיות את השני ב-0:2 בחוץ נגד גנצ'לרביליג'י והעלה את טרבזונספור – לפחות באופן זמני – לפסגת הטבלה עם 41 נקודות, אך חשוב להדגיש כי רק חמש נקודות מפרידות בינה לבין בשיקטאש המדורגת שביעית.

עם מאזן של חמישה ניצחונות רצופים והפרש השערים הטוב בליגה, בטרבזונספור כבר החלו לפנטז על אליפות ראשונה מאז 1984. "במשחקים מהסוג הזה הדבר החשוב ביותר הוא לנצח", הסביר וואקמה, לאחר שקבוצתו הציגה יכולת לא ממש משכנעת והכריעה את ההתמודדות הודות לשני שערים מאוחרים. "מזג האוויר היה קר מהרגיל וזה לא היה פשוט, כך שאני רוצה לברך את חבריי על התוצאה". לסיום, כשנשאל על עתידו, הבהיר הניגרי: "טוב לי פה, אני שמח".

ברשתות החברתיות החמיאו: "בשלב זה, וואקמה הוא החלוץ הניגרי הכי עקבי באירופה". אחרי 0:5 ביתי, ביום חמישי תצא טרבזונספור למשחק חוץ מול ארזורומספור במסגרת גומלין רבע גמר הגביע ולא מן הנמנע שוואקמה ושאר הכוכבים הגדולים יקבלו מנוחה, כששלושה ימים לאחר מכן הם יארחו לקרב אדיר את סיבאספור השנייה בטבלה לה מאזן נקודות זהה והפרש שערים נחות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי