דיווח: פיפ"א תאפשר לסיים את עונת 2019/20 ללא הגבלת זמן‎

פיפ"א
פיפ"א | OZAN KOSE/AFP via Getty Image

במטרה להימנע מביטולן של ליגות ברחבי העולם וכדי לשים סוף לשמועות, הפדרציה הבינלאומית לכדורגל צפויה להודיע כי בכוונתה לאפשר לכל מדינה להשלים את עונת המשחקים בזמנה ובכפוף להוראות הרשויות המקומיות

(גודל טקסט)

הפדרציה הבינלאומית לכדורגל, הידועה יותר בשמה פיפ"א, מתכוונת לשים סוף לשמועות ולהודיע תוך 48 שעות על כך שהיא מאשרת לכל התאחדות מקומית לסיים את עונת 2019/20 בזמן שיאפשר לה זאת, ללא כל הגבלות – כך דווח ב"The Athletic" לפני זמן קצר.

מאז פרוץ המגפה, השאלה הכמעט יחידה שמעסיקה את בכירי הענף, המאמנים, השחקנים והאוהדים היא האם תתחדש עונת 2019/20, ואם כן מתי הדבר יתאפשר. בימים האחרונים אף נפוצו דיווחים לפיהם אופ"א הציבה דד-ליין לפיו גמר ליגת האלופות חייב להיערך לכל המאוחר ב-3.8, ידיעה שכבר הוכחשה אתמול על ידה ובה גם נמסר שהוועדה שהוקמה לפני כשלושה שבועות ממשיכה לעסוק בפתרונות להשלמת עונת הכדורגל.

כזכור, בלגיה הפכה למדינה הראשונה באירופה שבה באופן רשמי נערכה הצבעה והוחלט על סיום העונה והכרזת המוליכה קלאב ברוז' לאלופה, אלא שאופ"א יצאה במתקפה נגד האפשרות וייתכן שהבלגים יחזרו בהם מההחלטה שאמורה הייתה להפוך לרשמית ב-15.4. 

ולאור כל האמור לעיל, פיפ"א, כך נטען היום, צפויה להורות לכל ההתאחדויות לעשות את הכל כדי לסיים את העונה,כשהיא תאפשר לכל ליגה להסתיים בזמן שמה – בהתאם להנחיות הרשויות ומשרדי הבריאות בכל מדינה. למעשה, היא תיתן ארכה ללא מגבלת זמן לעונת 2019/20 ומכאן שגם יבוצעו שינויים בכל הנוגע למועדי העברות וחוזי שחקנים, כך ששחקנים שאמורים היו להשתחרר מחוזיהם בסוף מאי או יוני יוכלו להאריך את ההתקשרות לזמן קצוב כדי להשלים את העונה עם קבוצתם הנוכחית לפני עזיבה פוטנציאלית.


אינפנטינו. פיפ"א רוצה שהליגות יסתיימו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי