"רונאלדיניו לא התאמן בימי שני, הוא היה הולך לים במקום"

רונאלדיניו
רונאלדיניו | ANTONIO SCORZA/AFP via Getty Images

פטריסיו רוביו ששיחק עם הברזילאי במדי קרטרו סיפר על חייו של הסופר סטאר במקסיקו: "מיד אחרי שהיינו משחקים, הוא היה לוקח מטוס פרטי לקנקון או לפלאיה דל כרמן וחוזר רק בשלישי"

(גודל טקסט)

הבשורה המשמחת של השבוע הייתה ללא ספק שחרורו של רונאלדיניו מבית הכלא בפרגוואי למעצר בית בתום 32 ימים של חוסר וודאות. לכן פטריסיו רוביו, ששחקן צ'ילאני ששיתף פעולה עם הפנומן הברזילאי במדי קרטרו המקסיקנית, מצא לנכון לשתף על השנויה במחלוקת של הסופר סטאר.

קרטרו היא ללא ספק התחנה המוזרה ביותר של רונאלדיניו בקריירה, אליה הוא הגיע בגיל 34 אחרי אתלטיקו מיניירו ולכן הוא הרשה לעצמו להתנהל קצת אחרת, לפי דבריו של רוביו: "בכל יום שישי היו משחקים בבית כי לכל קבוצה בליגה יש לוח זמנים מותאם משלה וכשהמשחק הסתיים רונאלדיניו היה לוקח מטוס פרטי וטס לקנקון או לפלאיה דל כרמן"

החלוץ מצ'ילה המשיך וסיפר שאחרי המשחק ביום שישי, השחקנים התבקשו לשוב לאימונים ביום שני, ממנו נעדר באופן קבע רק שחקן אחד: "רונאלדיניו, היה חוזר רק ביום שלישי. ביום שני הוא תמיד היה הולך לחוף היום".

למרות כל זאת, רונאלדיניו עבר קדנציה לא רעה בכלל בליגה המקסיקנית, שנחשבת לאחת החזקות מחוץ ליבשת אירופה. ב-27 הופעות בכל המסגרות כבש שמונה שערים ובישל עוד שישה, אך קרטרו לא הייתה קרובה לתואר ודשדשה במרכז הטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי