מחושך לאור: החיים החדשים של רונאלדיניו בבית המלון בפרגוואי

רונאלדיניו משתחרר מבית הכלא
רונאלדיניו משתחרר מבית הכלא | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

"מכלא לכלא מזהב", נכתב בתקשורת הספרדית על הכוכב הברזילאי שזכה לקומה נפרדת, טלוויזיה, ג'קוזי וחדר כושר. "הכל עובד כמו שצריך, הוא מסתגל למציאות החדשה אך היה מעדיף להיות בברזיל", סיפר גורם במלון

(גודל טקסט)

ביום רביעי אוהדי הכדורגל יכלו לחייך. הליגות לא חזרו לפעולה, רחוק מזה, אבל רונאלדיניו, שחקן העבר האהוב, השתחרר מהכלא בפרגוואי ועבר למעצר בית, לאחר מסיבת שחרור מפוארת עליה כבר דווח. "מהכלא – לכלא הזהב", נכתב בתקשורת הספרדית, שם ציינו איך רונאלדיניו מעביר את הימים האחרונים במלון פאלמארוגה הנהדר. 

 
מדובר במבנה בן כמעט 120 שנה שעבר שינויים ושיפוצים בדרך לאחד המלונות המפוארים במדינה. עבור רונאלדיניו יש לא פחות מקומה שלמה, הוא ישן בחדר מספר 104 עם מיטה גדולה במיוחד, טלוויזיה בגודל 4 אינץ', אמבטיה עם ג'קוזי. חדר כזה עולה 380 דולר ללילה. יש לו גם חדר כושר להנאתו.
 
 
לעיתון הארגנטינאי "אולה" הייתה גישה לשם. נכתב כי לאור משבר הקורונה, המלון עצמו ריק ורק הצוות החיוני שמתחזק את המלון נמצא שם. חוץ ממנו נמצאים איתו גם אחיו כמובן, עוזרו האישי ועורך דינו. התקשורת היחידה של רונאלדיניו כלפי חוץ היא רק עם אימו שסבלה ממחלות בעבר, ומצבה הוא טוב.
 

"הכל עובד כמו שצריך ורונאלדיניו בסדר, מתרגל למציאות החדשה ונהנה משירותי המלון. כמובן שלהיות במלון, כל מלון שהוא – זה הרבה יותר טוב מאשרב כלא. בכל מקרה אנחנו מניחים שהוא היה מעדיף לשוב למולדתו ברזיל", אמר גורם במלון.
 
 
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי