ספרטה פראג הודיעה: פתחנו בהליך משפטי נגד מרטין האשק

מרטין האשק
מרטין האשק | ספרטה פראג

לאחר ששוחרר בחודש שעבר, המועדון הצ'כי תובע את הקשר ש"הבריז" למכבי חיפה בטענה כי התיר את חוזהו ללא הצדקה ודורש ממנו פיצויים על אובדן הכנסות מאי מכירתו

(גודל טקסט)

התנהלותו של מרטין האשק בתקופתו בספרטה פראג ממשיכה לגבות ממנו מחיר. לאחר שחוזהו במועדון הצ'כי הותר בחודש שעבר, ספרטה הודיעה היום (רביעי) על החלטה לפתוח בהליך משפטי נגדו בטענה כי התרת החוזה הייתה לא מוצדקת, בנוסף לתביעת פיצויים מהשחקן בגין אובדן הכנסות מאי מכירתו.

"המועדון העביר מסמך להתאחדות הכדורגל הצ'כית, שעל בסיסו יחל הליך בוררות בנוגע לפיטוריו החד צדדיים של מרטין האשק", נכתב בהודעה הרשמית מטעם ספרטה פראג. המסמך כולל סיכום בראשי פרקים של הצעדים אשר נקט האשק, כמו גם תגובות להצהרות מצד הסוכנת שלו, שטענה בחודש מרץ כי "העברתו לקבוצת המילואים נעשתה ללא אישור ובעקבות קנסות שניתנו ללא אישור, נוצרה גם בעיה בתשלום השכר שלו. פיצויים נתבעו מהמועדון, אך כלום לא השתנה לכן לא נותרה לשחקן ברירה אלא להתיר את חוזהו באופן חד צדדי".

כזכור, האשק החרים את מחנה האימונים של ספרטה בחודש ינואר כחלק מניסיונו לעזוב לטובת מכבי חיפה. אלא שאחרי הגעתו לישראל, הקשר פוצץ את העסקה עם הירוקים כשדרש תוספת בשכר. האשק שב לארצו וסופח לקבוצת המילואים של ספרטה, אך ב-12 למרץ הפסיק להופיע לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי