בווטפורד מרוצים: "איבדנו את הדרך, אך איביץ' החזיר אותנו"

במועדון האנגלי החמיאו לסרבי על שילוב הצעירים בהרכב, תוך כדי השגת 10 נקודות בחמשת המחזורים הראשונים. המאמן: "זה סיכון גדול, אבל אם אתה לא מהמר לפעמים - אתה לא יכול לנצח"

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

אחרי שירדה לליגת המשנה האנגלית בתום חמש עונות רצופות בפרמיירליג, ווטפורד מנסה לגבש מחדש את זהותה ותוך כדי שואפת לנצח כמה שיותר משחקים. בינתיים זה עובד לא רע עבור "הצרעות", שצברו עד כה 10 נקודות מ-15 אפשריות ורשמו רק הפסד אחד. שעות ספורות לפני המשחק נגד בלקברן, באנגליה עסקו היום (שלישי) במגמת הצערת הסגל שנוחלת הצלחה עד כה, כשהאחראי עליה הוא כמובן ולדימיר איביץ'.

"זה סיכון גדול. אם אתה לא מהמר לפעמים, אתה לא יכול לנצח", אמר איביץ' לתקשורת המקומית על מתן ההזדמנות לשחקנים צעירים, דוגמת ז'ואאו פדרו בן ה-19 שהבקיע את שער הניצחון במשחק האחרון נגד דרבי קאונטי. "אתה צריך לקחת את הסיכון לפעמים ולתת להם לשחק, אחרת הם לא יוכלו להראות את הכישורים שלהם".

מאמן מכבי תל אביב לשעבר הזכיר גם את ג'רמי אנגקייה, דומינגוס קינה וג'יימס גארנר בין הצעירים שמוכיחים את עצמם והוסיף: "זה סיכון, אני מסכים. כל משחק חשוב וכל נקודה חשובה, ההבדל בין ניצחונות להפסד יכול להיות קטן מאוד וזה אומר שאנחנו צריכים לשים לב להמון דברים".

פתיחת עונה מוצלחת. שחקני ווטפורד | James Williamson – AMA/Getty Images

איביץ' העביר את אותו מסר גם במפגש וירטואלי עם אוהדי ווטפורד אתמול, בו השתתף גם מנכ"ל המועדון סקוט דקסברי. האחרון חיזק את דבריו של המנג'ר ואמר כי בשנים האחרונות הוא הרגיש שווטפורד איבדה את הדרך בכל הנוגע לגידול שחקנים ומתן אמון בהם: "קצת איבדנו את הד.נ.א שלנו, שמבוסס על פיתוח שחקנים צעירים. עם ולדימיר אנחנו עושים את זה שוב. אני חושב שאיבדנו קצת את הדרך וזה באמת מעודד לראות את הצעירים פורצים, משחקים ותורמים למטרה. זה אחד הלקחים שלמדנו מהטעויות שעשינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי