איביץ': "מכבי ת"א – המועדון הגדול בישראל. אזכור אותו לנצח"

ולדימיר איביץ' | Leila Coker/MI News/NurPhoto via Getty Images

מאמן ווטפורד, שנבחר למצטיין חודש נובמבר בצ'מפיונשיפ, נזכר בתקופה שלו בצהוב בראיון ל'סקיי': "זכינו בתארים, היו שנתיים נהדרות". על היעדים באנגליה: "המטרה היא לחזור לפרמיירליג"

(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' עושה חיל באנגליה. ביום שישי האחרון הסרבי בן ה-43 זכה בפרס המאמן המצטיין בצ'מפיונשיפ לחודש נובמבר, במהלכו ווטפורד שלו קיימה חמישה משחקים וניצחה שלושה מתוכם, כאשר השניים האחרים הסתיימו בתיקו. ב"סקיי ספורטס" ניצלו את ההזדמנות והעניקו לאיביץ' במה נרחבת, עם ראיון שפורסם היום (שני) ובו אקס מכבי תל אביב התייחס גם לתקופה שלו בישראל.

"התקופה שלי במכבי הייתה נהדרת", סיפר איביץ', "זו הייתה הפעם הראשונה שבה עבדתי במדינה חדשה כמאמן. זה המועדון הגדול ביותר בישראל, אבל הוא עבר שלוש שנים לא זכייה באליפות לפני שהגעתי, דבר שהיה קשה למועדון ולאוהדים. היו גם בעיות עם הפייר פליי הפיננסי כשהגעתי, לכן היינו צריכים להסתדר עם תקציב נמוך מאוד והשתמשנו בהמון שחקנים צעירים שהיו מושאלים לקבוצות אחרות בישראל, אבל היו לנו שנתיים מאוד מוצלחות וזכינו בתארים. לא הצלחנו בליגה האירופית כפי שהייתי רוצה, אבל זו הייתה תקופה נהדרת ותמיד אזכור אותה".

לקראת הגעתה לנקודת האמצע של העונה, ווטפורד נמצאת במקום הרביעי בצ'מפיונשיפ עם 33 נקודות, מאזן זהה לזה של סוונזי המדורגת שלישית, כאשר המרחק בין "הצרעות" לפסגת הטבלה עומד על ארבע נקודות בלבד. "יש לנו הרבה שחקנים שירדו מהפרמיירליג וכעת יש לנו הזדמנות טובה מאוד להוכיח שאנחנו קבוצה איכותית, שרוצה להילחם, לתת את המקסימום ולעלות בחזרה", הוסיף איביץ'. "אנחנו יודעים מהי המטרה: לחזור לפרמיירליג. זה לא יהיה קל, זו ליגה קשה עם הרבה משחקים והרבה קבוצות טובות. המפתחות הם להיות חזקים מנטלית, מוכנים פיזית ולהתקדם ממשחק למשחק".

איביץ' עם פרס מאמן החודש | טוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי