זולל תארים: ולדימיר איביץ' נבחר למנג'ר חודש נובמבר

אחרי שהאקסית מכבי תל אביב רשמה הישג גדולה והעפילה לשלב הנוק-אאוט של הליגה האירופית, מאמן וווטפורד קטף את התואר היוקרתי והבהיר: "הקרדיט לשחקנים, בלעדיהם זה לא היה קורה"

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

בזמן שהאקסית שלו, מכבי תל אביב, העפילה לשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, מפעל אליו היא לא הצליחה להעפיל פעמיים תחת הדרכתו, המאמן הסרבי של ווטפורד רשם הישג מרשים משלו, כשנבחר למנג'ר חודש נובמבר בצ'מפיונשיפ.

אחרי 17 מחזורים בליגת המשנה באנגליה, איביץ' ו-ווטפורד ניצבים במקום השלישי, כשארבע נקודות מפרידות בינם לבין המוליכה נוריץ'. בחודש נובמבר, הסרבי וקבוצתו נותרו בלתי מנוצחים והשיגו שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וכבשו 11 שערים.

"זה מאוד חשוב לכולנו, אבל זו העבודה של השחקנים שלי ובלעדיהם לא הייתי יכול להיות מאמן החודש, כך שהפרס הזה שייך להם", אמר איביץ', ששמר על מבט קפוא ורציני גם בטקס קבלת התואר. "אני רוצה להודות לצוות האימון שעובד איתי ועכשיו חשוב שנמשיך באותו קצב".

כבר מחר (שבת ב-17:00) איביץ' וחניכיו ייצאו למשחק חוץ לא פשוט מול בירמינגהם סיטי, שאמנם ניצבת בחלק התחתון אך תגיע להתמודד לאחר שני ניצחנות רצופים ועם מומנטום חיובי. שלושה ימים לאחר מכן (שלישי ב-22:00), ווטפורד תארח את ברנטפורד לקרב צמרת מסקרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי