Sport1 Banner

בייל שיחק לראשונה אחרי כחודשיים, אך נפצע והוחלף במחצית

הכוכב הוולשי פתח בהרכב של גיגס בפינלנד, אולם התלונן על כאבים בירך וירד אחרי 45 דקות ב-0:1 הדרמטי של וויילס. רוסיה גברה 1:3 על סרביה, 2:3 נדיר לאיי פארו על מלטה הודות למהפך בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

הופעתו האחרונה של גארת' בייל הייתה לפני קצת יותר מחודשיים, כאשר זכה להופעה נדירה בהרכב ריאל מדריד ב-0:2 על מאיורקה ב-24.6. הוא רשם אז 71 דקות, עשרה ימים קודם לכן הוא עלה מהספסל ל-21 דקות ב-1:3 של הבלאנקוס על אייבר ואלה היו שתי ההופעות היחידות שלו תחת זינדין זידאן מאז חזר הכדורגל מפגרת קורונה מאולצת.

הערב (חמישי) הוא חזר לכר הדשא ופתח בהרכב של ראיין גיגס במשחק החוץ של וויילס בפינלד במסגרת המחזור הראשון של ליגת האומות, אולם נראה כבד, חלוד וגם דווח כי ביקש לצאת במחצית בעקבות כאבים בירך וכך סיים את המשחק אחרי 45 דקות. דווקא בלעדיו, וויילס השכילה למצוא את הרשת של הפינים בדקה ה-80 משער של קיפר מור ובסופו של דבר תשוב מפינלד עם 0:1 ושלוש נקודות. במשחק המקביל בבית, בולגריה ספגה עמוק בתוספת הזמן ונפרדה בביתה ב-1:1 נגד אירלנד.

גארת' בייל
גארת' בייל | MARKKU ULANDER/LEHTIKUVA/AFP via Getty Images

עוד במוקד משחקי הערב בליגת האומות, במקביל ל-1:1 בין גרמניה לספרד וניצחונה של אוקראינה באותו בית 1:2 על שווייץ, רוסיה גברה בביתה 1:3 על סרביה משערים של ארטיום דזיובה (48 בפנדל ו-81) ו-ויאצ'סלב קרבייב (69), כשאלכסנדר מיטרוביץ' רק צימק בדקה ה-78. עוד באותו בית נרשמה הפתעה כאשר הונגריה הצליחה לנצח בטורקיה 0:1 משער של דומיניק סובוסלאי, קשר זלצבורג, שכבש בדקה ה-80.

תוצאות נוספות: איי פארו – מלטה 2:3, מולדובה – קוסובו 1:1, סלובניה – יוון 0:0

עוד באותו נושא: גארת' בייל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי