ווקר התנצל והודה: "אני כנראה קרוב לסיום דרכי בנבחרת אנגליה"

המגן בן ה-30 הורחק באיסלנד במשחק החזרה שלו בדי שלושת האריות ורמז על עתידו: "זה אחד הדברים העצובים בלהיות כדורגלן". וגם: המספרים של ראחים סטרלינג וההרגשה של פודן אחרי הופעת הבכורה

(גודל טקסט)

אמנם לא בסגל מלא לחלוטין ובעיקר מעט חלוד, אבל אנגליה יצאה מודאגת מהופעתה אתמול (שבת) באיסלנד בפתיחת ליגת האומות. למזלם הגדול של גארת' וסאות'ג'ייט ושחקניו, אלילת המזל הייתה לצדם וזה הסתיים ב-0:1 – אחרי שראחים סטרלינג כבש בפנדל בדקה ה-90 וכעבור דקה הייתה זו המארחת שהחמיצה פנדל מן העבר השני.

ואם עסקנו במזל, אז מי שלפחות בינתיים "ניצל" ממהומה סביבו הוא המגן הימני קייל ווקר, ששב לנבחרת אחרי שהחמיץ את ששת המשחקים האחרונים ודווקא מספר חודשים אחרי שהפר את הנחיות הבידוד בשיא התפרצות הקורונה בממלכה והפרסומים לפיהם בשל כך ייענש ולמעשה סיים את דרכו בשלושת האריות.

אז סאות'ג'ייט הוכיח שהפרסומים לא נכונים וזימן את ווקר גם בשל העובדה שטרנט אלכסנדר ארנולד לא ערך הכנה מלאה לעונה והציב את מגן ליברפול על הספסל, אבל מגן מנצ'סטר סיטי השיב לו עם כרטיס אדום מאוד מיותר בדקה ה-70 ודורג אחרון בכל ביקורות הציונים ובפער גדול, גם בסקר שנערך ב-"BBC".

קייל ווקר
קייל ווקר | Haflidi Breidfjord/Getty Images

ווקר בן ה-30, שבהחלט ייתכן שימצא את עצמו מחוץ לסגל גם בחלונות הנבחרות הבאים, התנצל על הופעתו: "מה שעצוב בלהיות כדורגלן זה שדברים מסתיימים ואני כנראה קרוב לסיום דרכי בנבחרת. לספוג כרטיס אדום במשחק נבחרת זה אף פעם לא דבר טוב, במיוחד עבור שחקן כמוני ששיחק כל כך הרבה פעמים ולאורך המון זמן (49 הופעות בפחות מ-10 שנים). היה לי כרטיס צהוב והייתי צריך לדעת את זה, מה שעשיתי היה לא מקובל".

באשר לסטרלינג, גיבור המשחק בשל הפנדל המוצלח בתחילת תוספת הזמן שגם זכה לככב בשערי העיתונים, הוא שיפר את מאזנו כעת ל-11 שערים ושישה בישולים ב-17 משחקיו האחרונים במדי הנבחרת.

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | צילום מסך

עוד שחקן ממנצ'סטר סיטי שזכה שיוצב עליו אור הזרקורים הוא פיל פודן, הקשר בן ה-20 שערך אתמול את הופעת הבכורה בנבחרת ואמר: "זה מרגיש מדהים להיות חלק מהנבחרת. זה רגע גדול בשבילי ועבור משפחתי, חלום שהתגשם. מאוד נהניתי והכי חשוב שבסופו של דבר גם הבקענו וניצחנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי