פודן וגרינווד מחוץ לסגל אנגליה, קאלברט לואין וסאנצ'ו זומנו

פיל פודן, מייסון גרינווד
פיל פודן, מייסון גרינווד | Mike Egerton/PA Images via Getty Images

שני הכוכבים הצעירים של סיטי ויונייטד נענשו על הבילוי באיסלנד, זימון בכורה לחלוץ אברטון וגם קשר דורטמונד נכלל ברשימה בצל המעבר שעשוי להתרחש בשבוע הבא למנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

בשבוע הראשון של חודש ספטמבר, לאחר משחקה הראשון של אנגליה בקמפיין ליגת האומות, חשפה התקשורת האיסלנדית כי שניים מכוכביה הצעירים של נבחרת שלושת האריות, פיל פודן ממנצ'סטר סיטי ומייסון גרינווד ממנצ'סטר יונייטד, בילו עם שתי מקומיות.

גם בימים כתיקונים מדובר בהפרת משמעת חמורה, אולם מכיוון שאנו ב"ימי קורונה", ועל פי מתווה אופ"א לא ניתן לקיים מפגשים עם אנשים שאינם קשורים לתחרות, הייתה זו הפרת משמעת שהייתה יכולה לסכן את כל שחקני הסגל והצוותים. פודן וגרינווד לא המשיכו בשל האירוח בחדרם במלון למשחק בדנמרק וכעת גם לא זומנו על ידי המאמן גארת' סאות'גייט למשחקים נגד וויילס ביום חמישי הבא ובלגיה ביום ראשון לאחר מכן.

בהיעדרם, מי שזכו לזימון הם הצעירים הארווי בארנס מלסטר, בוקאיו סאקה מארסנל והחלוץ הלוהט של אברטון, דומיניק קאלברט לואין שכבש העונה כבר חמישה שערים בפרמיירליג, בשלושה משחקים בלבד. בסגל גם ג'יידון סאנצ'ו, כוכב דורטמונד שנעדר אמש מהסופר קאפ הגרמני ועל פי הפרסומים עשוי לעבור עד אמצע השבוע הבא למנצ'סטר יונייטד.

דומיניק קאלברט לואין
דומיניק קאלברט לואין | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

כשנשאל סאות'גייט על השארת פודן וגרינווד מחוץ לסגל, כצפוי יש לציין, הבהיר: "הם סבלו בתקופה האחרונה מספיק (על הטעות שעשו). אני חושב שהם זקוקים לתקופה הזו כדי לחשוב על מעשיהם".

על קאלברט לואין אמר מאמן שלושת האריות: "הוא עשה דרך בנבחרת עד גיל 21 והייתה לו עונה טובה מאוד ב-2019/20. אהבתי המון את מה שראיתי ממנו לאחרונה ועכשיו הוא גם כובש שערים, משהו שלא ראיתי ממנו ברמה הזו עד עכשיו. אני מאוד שמח להזמין אותו בפעם הראשונה".

הסגל המלא של נבחרת אנגליה

שוערים: דין הנדרסון (מנצ'סטר יונייטד), ג'ורדן פיקפורד (אברטון), ניק פופ (ברנלי).

הגנה: ג'ו גומז (ליברפול), טרנט אלכסנדר ארנולד (ליברפול), בן צ'ילוול (צ'לסי), קונור קואדי (וולבס), אריק דייר (טוטנהאם), מייקל קין (אברטון), הארי מגווייר (מנצ'סטר יונייטד), איינסלי מייטלנד-ניילס (ארסנל), טיירון מינגס (אסטון וילה), בוקאיו סאקה (ארסנל), קיירן טריפייר (אתלטיקו מדריד), קייל ווקר (מנצ'סטר סיטי).

קישור: ג'ורדן הנדרסון (ליברפול), מייסון מאונט (צ'לסי), קלווין פיליפס (לידס יונייטד), דקלאן רייס (ווסטהאם), ג'יימס וורד פראוז (סאות'המטפטון), הארי ווינקס (טוטנהאם).

התקפה: תמי אברהם (צ'לסי), הארווי בארנס (לסטר סיטי), דומיניק קאלברט לואין (אברטון), ג'ק גריליש (אסטון וילה), דני אינגס (סאות'המפטון), הארי קיין (טוטנהאם), מרקוס ראשפורד (מנצ'סטר יונייטד), ג'יידון סאנצ'ו (דורטמונד), ראחים סטרלינג (מנצ'סטר סיטי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי