הפרשה מסתבכת: גרינווד ופודן שילמו לעובד כדי להבריח את הבנות

פיל פודן, מייסון גרינווד | HECTOR RETAMAL,ADRIAN DENNIS/POOL/AFP via Getty Images

פרטים חדשים: צמד השחקנים הצעירים, שנופו מנבחרת אנגליה אחרי שתועדו מבלים עם נשים במלון באיסלנד אחרי המשחק בין הנבחרות, נעזרו ב"איש מבפנים" כדי להכניסן. המשטרה המקומית קנסה אותם

(גודל טקסט)

בשבת האחרונה נבחרת אנגליה ניצחה 0:1 את איסלנד במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים ליגת האומות. שני כוכבים צעירים שערכו בכורה בנבחרת הבוגרת במשחק הזה היו פיל פודן ממנצ'סטר סיטי ומייסון גרינווד ממנצ'סטר יונייטד. אך את מה שיקרה אחרי זה, אף אחד לא חזה.

מסתבר כי בלילה שלאחר המשחק צמד השחקנים תועדו מבלים בחדריהם במלון באיסלנד עם נשים – הפרת משמעת חמורה גם בימים בהם השחקנים לא נכנסים ל"בועה" כחלק מתקנות אופ"א. מיד לאחר מכן הם נופו מהסגל ולא שיחקו ב-0:0 מול דנמרק אתמול (שלישי).

כעת באנגליה חשפו פרטים חדשים על הפרשה, שמסתבכת. מסתבר כי פודן וגרינווד שילמו לאחד מעובדי המלון כדי "להבריח" את שתי הנשים האיסלנדיות לתוך המתחם, כך על פי הדיווחים. "האיש מבפנים" עזר לשני השחקנים הצעירים בעצם לעקוף את החוקים המחמירים במדינה בנוגע לנגיף הקורונה.

פיל פודן, מייסון גרינווד
פיל פודן, מייסון גרינווד | Mike Egerton/PA Images via Getty Images

המשטרה האיסלנדית קנסה כל אחד מהשחקנים ב-1,300 ליש"ט בעקבות הפרשייה, ששילמו 'סכום נכבד' (על פי הדיווח) על מנת להכניס למלון את הדוגמנית בת ה-20 נדיה סיף לינדל גונארסדוטיר ובת דודתה בת ה-19, לארה קלוזן.

מעניין לראות כמה זמן יחלוף עד שנראה שוב את פודן בן ה-20 וגרינווד בן ה-18 בסגל נבחרת אנגליה. בינתיים, הנושא עורר עימות בין שני פרשנים בהווה ושחקני נבחרת אנגליה בעבר – גארי נוויל וג'יימי קראגר. נוויל קרא לתת להם הזדמנות שנייה: "ראינו סיטואציות דומות כבר 100 פעמים בעבר. בתוך כמה זמן אף אחד לא יזכור את זה. הם עדיין אהובים על ידי החברים שלהם לקבוצה וצריך לזכור שהם ילדים צעירים".

קראגר אמר: "אני חושב שהם יתקשו למצוא את עצמם בסגל הבא. יכול להיות שהם יקבלו עונש, אבל אני כן חושב שהם יחזרו לסגל עד היורו בקיץ. הם שניים מהצעירים הטובים ביותר באנגליה. זה שאתה טוב לא אומר שצריך לשכוח את הטעויות שלך, פשוט צריך לשמור על הראש ולתת לכדורגל שלהם לדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי