האיחוד המרגש של רונאלדו וראמוס: "אנחנו עדיין כאן"

כריסטיאנו לא מצא את הרשת לראשונה אחרי שבעה משחקים, סנטוס כעס: "זו לא פורטוגל שאני רוצה לראות, מקווה שנגד צרפת נוכיח מי אלופת אירופה". אוהדי ריאל מדריד התרגשו ממפגש האגדות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רגע לפני שחזור גמר היורו האחרון, כשתפגוש את צרפת ביום ראשון, נבחרת פורטוגל, אלופת אירופה, לא ממש הרשימה וסיימה בתיקו 0:0 נגד ספרד במשחק ידידות. הנבחרת של פרננדו סנטוס יכולה לצאת מעודדת מהמחצית השנייה כאשר כריסטיאנו רונאלדו ורנאטו סאנצ'ס מצאו את המשקוף.

סיפור המשחק היה למעשה מה שקרה דווקא בחדר ההלבשה, לאחר מכן. ערב המשחק בספרד נכתב לא מעט על היחסים הלא ממש טובים בין כריסטיאנו רונאלדו לסרחיו ראמוס מאז שהכוכב הפורטוגלי עזב את ריאל מדריד. בין היתר הוא לא היה בחתונתו של הספרדי. אתמול נראה שהם השאירו את המשקעים מאחור. לאחר המשחק ראמוס, שעלה מהספסל, נכנס לחדר ההלבשה של היריבה והצטלם איתו ועם פפה, כאשר קפטן פורטוגל מעניק לו חולצה חתומה. "האיחוד המרגש ביותר עבור המדרידיסטאס", נכתב ב"אס. ראמוס עצמו כתב ברשתות החברתיות: "ואנחנו עדיין כאן. שמח לראות אתכם, חברים יקרים".

הקפטן הפורטוגלי סיים את המשחק מאוכזב, ללא שער, כשמצא את המשקוף בבעיטה אדירה ברגל שמאל. הוא הוחלף בדקה ה-75, וראה את הרצף הטוב ביותר שלו בנבחרת בא לסיומו – כבש בכל שבעת המשחקים האחרונים ובסך הכל הבקיע 16 פעמים בתשעת המשחקים האחרונים. מאזנו עומד עדיין על 101 שערים.

סנטוס עצמו הודה שלא אהב את מה שראה: "זו לא הנבחרת שאני רוצה לראות, אם כי לא היה לנו מספיק זמן להתאמן ותוך פרק זמן קצר אנחנו פוגשים שתי נבחרות איכותיות מאוד. במהלך 25 הדקות הראשונות ביצענו המון טעויות כי לא היינו מאורגנים ועל כן סבלנו הרבה. נתנו לספרד יותר מדי מקום, וכשהכדור היה אצלנו לא היינו מאורגנים. בכל מקרה אני חושב, כמו שאמר לואיס אנריקה, שהדבר היחיד שהיה חסר זה שערים

ההמשך: "אני מקווה שנגד נבחרת צרפת כבר נעבוד יותר טוב יחד כיחידה אחת, נצליח לתקן דברים מסוימים ונראה מי היא הנבחרת האמיתית, אלופת אירופה המכהנת וזוכת ליגת האומות".

רובן נבאס אמר: "התחלנו רע מאוד את המשחק, אבל לאחר מכן השתפרנו והיינו טובים. אני חושב שהיו דברים חיוביים. במחצית השנייה הצלחנו לצאת קדימה וללחוץ טוב יותר את הספרדים".

פרננדו סנטוס | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי