1:2 לסרביה על נורבגיה בהארכה, מספרת לאינגס במדי אנגליה

שחקני נבחרת סרביה חוגגים | STIAN LYSBERG SOLUM/NTB/AFP via Getty Images

צמד של מילינקוביץ'-סאביץ' העניק לנבחרת מהבלקן את המקום בגמר נגד סקוטלנד ב-12 בנובמבר. הולאנד במשחק מאכזב עבורו. שער אדיר לחלוץ סאות'המפטון ב-0:3 של שלושת האריות על וויילס. קאלברט-לווין כבש בבכורה

(גודל טקסט)

במקביל להפסדה של נבחרת ישראל בסקוטלנד, חצי הגמר השני של פלייאוף העלייה ליורו 2020 נערך, ונבחרת סרביה רשמה ניצחון יקר מאוד על נורבגיה באוסלו לאחר הארכה מותחת מאוד. בנוסף, נבחרת אנגליה ניצחה 0:3 חלק את וויילס במשחק ידידות.

נורבגיה – סרביה 2:1

סופי – סרביה תפגוש את סקוטלנד ב-12 בנובמבר במשחק הגמר, זאת לאחר דרמות גדולות בשני המגרשים. על אדמת אוסלו, סרביה הייתה כבר בטוחה שהיא בדרך לניצחון דרמטי ב-90 הדקות, זאת לאחר שער של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' בדקה ה-82. לצערם של השחקנים מהבלקן, הם לא הצליחו לשמור על היתרון שהשיגו.

רבות דובר לפני המשחק על הכושר שבו נמצא ארלינג הולאנד, אך מי שהיה שם עבור נורבגיה הוא מתיאס נורמן, שבדקה ה-88 פרץ לעבר הרחבה ובעט שטוח, הכדור שלו עבר את כולם ונעצר רק ברשת של פרדראג' ראיקוביץ', אקס מכבי תל אביב. במהלך הדקות שנוספו סרביה קטפה את הכרטיס למשחק הגמר לאחר שמילינקוביץ'-סאביץ' ניפק עוד רגע גאוני, הקפיץ באלגנטיות לרשת של נורבגיה וניצח את המשחק.

שחקני נבחרת סרביה חוגגים | FREDRIK VARFJELL/NTB/AFP via Getty Images

אנגליה – וויילס 0:3

בהרכב משני לגמרי, נבחרת שלושת האריות נראה נהדר נגד השכנה מהממלכה. המאמן גארת' סאות'גייט העניק לחלוצה של אברטון, דומיניק קאלברט-לווין, הופעת בכורה במדים הלאומיים בעקבות הכושר הנהדר בו הוא נמצא, ומהר מאוד השחקן הלוהט החזיר למאמנו עם נגיחה לרשת בדקה ה-26, לאחר בישול של ג'ייק גריליש הנפלא מאסטון וילה.

שחקן נוסף שקיבל שוב הזדמנות במדים הלאומיים הוא קונור קואודי, והמגן של וולבס כבש בדקה ה-53 שער אדיר אחרי כדור גובה של קיירן טריפייר. הקינוח של המשחק הגיע בדיוק לאחר עשר דקות, כאשר דני אינגס עלה גבוה ונעץ מספרת בשער של וויין הנסי וקבע את התוצאה בוומבלי.

מספרת נהדרת של אינגס | Nick Potts – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי