"אפילו קרוס וקימיך שיחקו רע". הפעם גם לב תקף

גרמניה ניצחה לראשונה בגביע האומות אחרי שבעה משחקים אולם שוב לא שכנעה. "הופעה רעה נגד הרכב חסר ורעד לקראת הסיום", נכתב. המאמן כעס: "שוב איבדנו כדורים בקלות". מה קרה לקרוס?

(גודל טקסט)

לאחר שבעה משחקים, בשעה טובה הצליחה נבחרת גרמניה לרשום ניצחון בכורה בליגת האומות. זו גם הייתה הפעם הראשונה ב-2020 בה היא לא שומטת יתרון. הנבחרת של יואכים לב גברה אתמול (שבת) 1:2 על אוקראינה בחוץ והעפילה למקום השני בבית 4. כעת, לקראת המשחק נגד שוויץ, בנבחרת רגועים. צריך לזכור שקאי האברץ וטימו ורנר הסתפקו בדקות ספורות מהספסל.

בהרכב הנבחרת שיחקו חמישה נציגים מבאיירן מינכן אך לא הבריקו. את סרט הקפטן ענד טוני קרוס שנעדר מצמד המשחקים האחרונים של ריאל מדריד בליגה. הוא רשם את משחקו ה-99 בנבחרת וצפוי לרשום ציון דרך מרגש ברביעי.

מתיאס גינטר שכבש את השער הראשון אמר לאחר המשחק: "אנחנו יודעים שלא שיחקנו טוב, עשינו טעויות שקורות מעט מאוד בנבחרת גרמניה אבל מאוד חשוב שניצחנו. השער שלי? אנטוניו רודיגר עשה 90% מהעבודה ואני מודה לו על כך".

יואכים לב, שספג ביקורת קשה מלותר מתיאוס לאחר ה-3:3 נגד טורקיה במשחק ידידות באמצע השבוע, אמר: "אני שמח שהצלחנו לנצח, כמעט ולא אפשרנו לאוקראינה להגיע למצבים ממשחק פתוח"., אבל יכולנו לסגור עניין הרבה קודם אם היינו מובילים 0:3 או 0:4".

המאמן המשיך בביקורת: "הפנדל היה מאוד מיותר, זולה היה צריך פשוט לעמוד מולו. היו מקרים בהם הפסדנו שוב בקלות מדי את הכדור".

"הנבחרת הציגה הופעה לא יציבה נגד יריבה בהרכב חסר. טעות מיותרת בהגנה גרמה למתח ורעד בשלבי הסיום", נכתב ב"קיקר". "אפילו לאון גורצקה, טוני קרוס וג'ושוע קימיך רשמו אינספור איבודי כדור", נכתב. "גרמניה נהנתה מניצחון היסטורי בליגת האומות בזכות מגה-טעות של השוער", נכתב בציניות ב"בילד", שם תהו האם מעתה ואילך הנבחרת תשחק ללא חלוץ טבעי. "כמה אירוני ששני שחקני הגנה כבשו את השער הראשון".

טוני קרוס | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי