הולנד מעדה בבוסניה, שלושער להולאנד ב-0:4 של נורבגיה

המחזור השלישי של ליגת האומות: האורנג' נפרדו ב-0:0 מאכזב בזניצה ורשמו משחק שני ברציפות ללא ניצחון. כוכב דורטמונד להט בניצחון החד צצדי על רומניה. וגם: 1:2 לקרואטיה על שבדיה, ווילס נפרדה ב-0:0 מול אירלנד

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השלישי של ליגת האומות למונדיאל יצאו לדרך היום (ראשון) עם שלל מפגשים בכל הדרגים השונים. במשחק המוקדם של היום, ווילס נפרדה ב-0:0 מאירלנד. מאוחר יותר הולנד ובוסניה נפרדו בתוצאה דומה, בעוד נורבגיה הביסה 0:4 את רומניה וקרואטיה ניצחה 1:2 את שבדיה.

נורבגיה – רומניה 0:4

אחרי ההדחה המאכזבת לסרביה בחצי גמר פלייאוף היורו, הנורבגים התפוצצו במגרשם הביתי על רומניה, בזכות הופעה הירואית של ארלינג הולאנד שכיכב עם שלושער. החלוץ של דורטמונד העלה את המארחת על לוח התוצאות כבר בדקה ה-13 לאחר בישול גדול של מרטין אודגור.

השני של נורבגיה הגיע בדקה ה-39 כאשר אלכסנדר סורלות' מלייפציג דחק מקרוב כדור רוחב של בירגר מלינג. בדקה ה-64 שוב הצמד אודגור-הולאנד נכנס לפעולה כאשר הקשר מצא בכדור גובה את החלוץ שהשלים צמד. כעבור 10 דקות הולאנד נעץ את המסמר האחרון לאחר שקיבל כדור על סף הרחבה ושחרר פצצה ברגל שמאל.

בוסניה – הולנד 0:0

נבחרת האורנג' במשחקו הרשמי הראשון של פרנק דה בור על הקווים לא הרשימה ונפרדה ב-0:0 מול הנבחרת החלשה בבית והשלימה משחק שני ללא ניצחון, למרות שהייתה הנבחרת המסוכנת יותר. המארחת מנגד השיגה את הנקודה השנייה שלה בקמפיין לאחר 1:1 מול איטליה במחזור הפתיחה.

מירלאם פיאניץ', פרנקי דה יונג | Nikola Krstic/Soccrates/Getty Images

קרואטיה – שבדיה 1:2

סגנית אלופת האלופת, השיגה ניצחון בכורה בקמפיין על שבדיה שעדיין לא השיגה נקודות. ניקולה ולאשיץ' כבש ראשון לזכות המארחת בדקה ה-32 והשבדים הגיבו 24 דקות לסיום ההתמודדות כאשר אמיל פורסברג מצא את החלוץ הוותיק מרקוס ברג חופשי במרכז הרחבה. אולם המילה האחרונה הייתה שייכת לחברו של מואנס דאבור בהופנהיים אנדריי קרמאריץ', שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-84 לאחר בישול נפלא של איבן פרישיץ'.

אירלנד – ווילס 0:0

אחרי שגברה על פינלנד ובולגריה, ווילס נעצרה עם תיקו מאופס מול האירים של סטיבן קני, שהשיגו את הנקודה השנייה שלהם בבית מספר שלוש של דרג B. אירלנד הגיעה למעט יותר מצבים והייתה מעט יותר מסוכנת, אך בסך הכל שתי הנבחרות לא הצליחו לייצר איומים ממשיים לראיה מספר הבעיטות במשחק – שלוש בלבד, אחת לכל נבחרת. בדקה ה-87 ג'יימס מקלין האירי הורחק בכרטיס צהוב שני אחרי עבירה שביצע על ג'ו מורל. לאחר מכן ווילס לחצה יותר וניסתה להשיג את ההכרעה, אך ללא הצלחה.

תוצאות נוספות

קזחסטן – אלבניה 0:0

פינלנד – בולגריה 0:2

ארמניה – גיאורגיה 2:2

אסטוניה – מקדוניה הצפונית 3:3

ליטא – בלארוס 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי