עלתה לראשות הבית: אנגליה השלימה מהפך וניצחה 1:2 את בלגיה

ליגת האומות: שער נפלא של מאונט (64) העניק לשלושת האריות ניצחון יקר על השדים האדומים. לוקאקו כבש (16) ראשון במשחק בפנדל, ראשפורד החזיר (39) מהנקודה והבקיע משחק רביעי ברצף במדים הלאומיים

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה לא הציגה יכולת מרשימה בליגת האומות עד כה, אך הערב (ראשון) שלושת האריות השלימו ניצחון מרשים לאחר שביצעו מהפך בוומבלי על נבחרת בלגיה וניצחו 1:2, בדרך לראשות הבית השני שבדרג A. מייסון מאונט הנהדר היה האיש שהעניק לאנגלים את היתרון במשחק לקראת סיומו. רומלו לוקאקו ומרקוס ראשפורד כבשו מהנקודה הלבנה במחצית הראשונה.

אנגליה הציגה לפני שלושה ימים יכולת משכנעת מאוד ב-0:3 שלה על וויילס במסגרת ידידותית, כאשר במקביל הבלגים סיימו ב-1:1 חלש נגד חוף השנהב. גארת' סאות'גייט החליט להעניק לדומיניק קלברט-לווין הופעת בכורה רשמית בנבחרת אנגליה, האריי קיין וג'יידון סאנצ'ו פתחו את המשחק על הספסל. מנגד, רוברטו מרטינס לא ביצע רוטציות מיוחדות, קווין דה בריינה פתח בהרכב לצד יאניק קראסקו ולוקאקו.

שתי הנבחרות התקשו לייצר משחק שוטף מול כמעט 90,00 כיסאות ריקים באצטדיון המפורסם בלונדון. בדקה ה-16 לוקאקו הוביל התקפה מהירה, הוכשל על ידי אריק דייר ברחבה, והשופט טוביאס שטילר הצביע בפעם הראשונה במשחק על נקודת הפנדל. כאמור, חלוצה של אינטר גם היה זה שהכניע את ג'ורדן פיקפורד. לקראת הירידה לחדרי ההלבשה תומא מונייה הניח את ידיו על ג'ורדן הנדרסון במהלך כדור קרן, ובכך אפשר לראשפורד לכבוש משחק רביעי ברצף במדי הנבחרת, הישג שרק שלושה שחקנים עשו לפניו.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

שער הניצחון היקר של נבחרת אנגליה הגיע בצדק. בשונה מהמחצית הראשונה, השדים האדומים הציגו יכולת פושרת מאוד במהלך החצי השני, ובדקה ה-64 מאונט העניש על כך עם בעיטה מסובבת לחיבורים של סימון מיניולה. בהתחלה היה נראה שהכדור בדרך החוצה, אך בעזרת נגיעה קלה ברגל של טובי אלדרווירלד, הכדור צלל לרשת של בלגיה והכריע את המשחק.

הרכבים

אנגליה: ג'ורדן פיקפורד, טרנט אלכסנדר-ארנולד (ריס ג'יימס, 79), קייל ווקר, הארי מגווייר, אריק דייר, קיירן טריפייר, דקלאן רייס, ג'ורדן הנדרסון (קלווין פיליפס, 65), מייסון מאונט (ג'יידון סאנצ'ו, 89), מרקוס ראשפורד, דומיניק קלברט-לווין (הארי קיין, 65).

בלגיה: סימון מיניולה, תומא מונייה, טובי אלדרווירלד, ג'ייסון דנאייר, דדריק בויאטה, אקסל ויטסל, יורי טיילמאנס, טימותי קסטנייה, קווין דה בריינה (יארי ורשארן, 73), יאניק קראסקו (ג'רמי דוקו, 83), רומלו לוקאקו.

שחקני נבחרת אנגליה, שחקני נבחרת בלגיה | Ian Walton/PA Images via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 16, בלגיה עלתה ל-0:1! לוקאקו דהר לכיוון הרחבה והוכשל על ידי דייר. חלוץ אינטר היה גם זה שניגש לנקודה הלבנה והצליח להכניע את פיקפורד דרך בעיטה לפינה הימנית.

לוקאקו דייק לרשת של פיקפורד | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

דקה 39, אנגליה חזרה ל-1:1! השופט הצביע בפעם השנייה במשחק על הנקודה הלבנה, בפעם לטובת אנגליה, זאת לאחר שמונייה תפס את הנדרסון ברחבה. ראשפורד בעט נהדר והכניע את מיניולה.

פנדל מדויק של ראשפורד | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images
משחק רביעי ברצף במדי הנבחרת שראשפורד מבקיע | IAN WALTON/POOL/AFP via Getty Images

דקה 64, 1:2 לאנגליה! המהפך של השחקנים בלבן הושלם לאחר שמאונט שלח כדור נהדר לעבר החיבורים של מיניולה, הרגל של אלדרווירלד נגעה מעט בכדור בדרכו לרשת.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים | Ian Walton/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי